bla
Aktualno

Nad grafit z grafitom

Banka Sparkasse se je namesto čiščenja fasad v sodelovanju z grafitarjem Azramom odločila za »preslikavo« in jo povezala s svojim krovnim sloganom.

Z močjo grafitne poslikave je banka Sparkasse razširila svojo komunikacijsko platformo #VerjemiVase tudi na pročelja svojih poslovalnic. Med izhodišči projekta so namreč tudi napisi na stavbi nasproti Plave lagune v Ljubljani, ki pa, kot pravijo v banki, svoja sporočila pogosto posredujejo na neestetski način, velikokrat pa prestopijo tudi mejo vandalizma. Banka se je zato namesto čiščenja odločila za drugačen pristop reševanja te problematike. »Dognali smo, da čiščenje fasade ni majhen finančni strošek, grafitar pa se praviloma po čiščenju vrne s še z večjim 'posegom',« je za MM povedala Mejreme Meri Bajrami, strokovna sodelavka za komuniciranje v banki Sparkasse.

Po pobudi sodelavcev so poiskali najvišje uvrščenega grafitarja v Šiški in ga prosili za njegovo interpretacijo poglavitne komunikacijske platforme banke. Dobil je nalogo, da negativno energijo vandalizma preusmeri v pozitivni duh sporočila #VerjemiVase. »Kot že veste, je slogan filozofije #VerjemiVase: »Slovenija potrebuje ljudi, ki verjamejo vase, in banko, ki verjame vanje«. Strankam, ki močno verjamejo vase in v svojo idejo, banka Sparkasse prisluhne in jih tudi podpre. Pri tem občasno prisluhne tudi bolj drznim idejam, ki pa se z vidika ekonomske upravičenosti izkažejo tudi kot izvrstna priložnost. »Verjeli smo v sebe, verjeli smo v sposobnost naše stranke in nastala je najlepša poslikava fasade v Šiški,« meni Bajramijeva. Prvo, lani nastalo grafitno poslikavo si je mogoče ogledati na steni izhoda iz garaže, proti Cesti ljubljanskih brigad, drugo, novo pa na vhodu nove poslovalnice Bežigrad.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji