pivo oglas
Aktualno

Naj poletni oglas: Blaž Ritmanič

Izbor najljubših poletnih oglasov slovenskih kreativnih direktorjev zaključujemo z oglasom za pijačo, brez katere si marsikdo ne predstavlja poletja – pivo. Natančneje: špansko znamko piva Estrella Damm.

Oglas je izpostavil Blaž Ritmanič, kreativni direktor v agenciji Formitas Creative, zanj pa pravi, da gotovo ni najboljši, je pa verjetno eden od njegovih najljubših. »Kdor me dobro pozna, ve, zakaj. Potovanja, druženje, koncerti ... Lo bueno nunca acaba si hay algo que te lo recuerda oz. spominjajmo se dobrih stvari, zato da jim nikoli ne bo konca.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji