pivo oglas
Aktualno

Naj poletni oglas: Blaž Ritmanič

Izbor najljubših poletnih oglasov slovenskih kreativnih direktorjev zaključujemo z oglasom za pijačo, brez katere si marsikdo ne predstavlja poletja – pivo. Natančneje: špansko znamko piva Estrella Damm.

Oglas je izpostavil Blaž Ritmanič, kreativni direktor v agenciji Formitas Creative, zanj pa pravi, da gotovo ni najboljši, je pa verjetno eden od njegovih najljubših. »Kdor me dobro pozna, ve, zakaj. Potovanja, druženje, koncerti ... Lo bueno nunca acaba si hay algo que te lo recuerda oz. spominjajmo se dobrih stvari, zato da jim nikoli ne bo konca.«

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji