pipi petek
Aktualno

Naj poletni oglasi: Sašo Petek

Sašo Petek, kreativni direktor v Agenciji 101, je za svoj najljubši poletni oglas izbral oglaševalsko akcijo »Spomenik neizklesanemu telesu«, ki so ga za brezalkoholno pijačo Pipi zasnovali v agenciji Imago Ogilvy.

Po Petkovih besedah Pipi z dolgoročno kreativno strategijo v kategoriji brezalkoholnih pijač navdihuje z majhnimi proračuni in vedno znova odlično interpretira sproščeno poletno vzdušje. »Pri tem ostaja zelo relevanten za celo kategorijo, saj ne gre ravno za zdrave pijače brez dodanega sladkorja. Medtem ko se velika manjšina poleti (po)hvali z izklesanim telesom in vodo v rokah, Pipi ni pozabil na veliko večino drugih, ki lahko sproščeno posežejo po hladnem Pipiju in si rečejo … ma boli me Pipi,« je oglaševalsko akcijo komentiral za MM.

pipi

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji