Naj slovenski oglasi 2020: Manja Gradišek
Kateri slovenski oglasi iz leta 2020 so ji ostali v spominu, nam je tokrat razkrila Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB.
Tina Guček
Manja Gradišek pravi, da je bilo lansko leto res nenavadno in je marsikateremu podjetju prineslo korenit preobrat. »Kako se je to poznalo v oglaševanju? Na splošno smo lahko opazili dve smeri – podjetja so prilagajala ponudbo aktualnim razmeram in je bila korona zanje gonilo sprememb, nekatera pa so žal morala svojo dejavnost prekiniti ali zmanjšati do te mere, da so izginila tudi z oglaševalskega obličja. Zaznali smo nekaj poskusov korporativnih oglasov, ki igrajo zgolj na čustva, ki pa, če niso bili dovolj vsebinsko povezani z bistvom podjetja, verjetno svoje naloge vpliva na zaznavo blagovne znamke niso opravili,« pravi.
Korona še v oglasih? Ne, hvala!
Po njenem mnenju smo videli tudi kar nekaj dobrih oglasov in oglaševalskih akcij. » »To ni Planica« agencije Internavti je prinesla odlično idejo, s katero se zlahka poistovetim in lahko rečem, da rešuje konkreten problem. Pot od »wtf« do »prid', spet je ta oglas!« smo doma prehodili s »Hofer sceno«. Zabavno, odštekano, če hočeš ali ne, ti zleze pod kožo. Podobno velja za Tušev »Srečno, Slovenija«. Pa ne gre samo za kombinacijo pesmi in otroka, oglas subtilno nagovori tudi domoljubnost. Dotaknila sta se me tudi oglasa Loterije Slovenije »Sreča za vse« in »Verjamemo v srečo«. Zgodba, ki tvoje težave osvetli z drugačne perspektive, gradi na upanju in hkrati lepo sporoča poslanstvo loterije. In če je zaključek leta ponavadi bolj čustveno obarvan, so Pristopovci s »K*** pa 2020« poskrbeli, da smo lahko letu, ki je za nami, tudi bolj direktno povedali, kar mu gre. Vsekakor terapevtsko,« pravi Manja Gradišek.
Dodaja, da smo po slabem letu nenavadnih okoliščin vsi predvsem željni vrnitve v normalno življenje in zadnje, kar si želimo, je, da se korona pojavlja še v oglasih: »Verjamem, da smo #ostanidoma že osvojili in da kmalu mine ter da lahko damo prostor bolj vsakdanjim situacijam. Vendar oglaševanje podpira posel, na posel pa vpliva korona in ta povezava bo, žal, še nekaj časa prisotna.«