bozicni oglasi 4
Aktualno

Najzabavnejši božični oglasi

V preteklih tednih smo v uredništvu pripravljali zanimive nabore prazničnih oglasov, v zadnjem tednu pred božičem pa vas čakajo še letošnji najzabavnejši božični oglasi.

The American Egg Board, organizacija za promocijo uživanja jajc, je v sodelovanju z agencijo Energy BBDO pripravila dva oglasa, ki sta mišljena kot parodija na praznične oglase. V oglasih »Velika pentlja« in »Snubitev« poudarjajo, da prazniki niso nujno povezani z velikimi darili, kot so dragi avtomobili in diamantni prstani, ampak so v tem času (naj)bolj pomembni družina, prijatelji in skupaj preživet čas.

Zdi se, da vsako leto že konec novembra začnemo razmišljati o božiču, zato je Pizza Hut letos že takrat napovedal prihod svoje prve praznične pice. Predstavili so jo v oglaševalski akciji »55 dni božične pice«, v kateri Parker J. Patterson, ambasador Pizza Huta, v božični kolednici predstavi božično pico kot »najboljšo stvar leta 2020«. Oglas so zasnovali v agenciji Iris.

Kolednice so tudi v središču oglasa Walkersovega oglasa za čips s okusom klobasic. Ustvarili so ga v londonski agenciji Elvis, v njem pa poudarjajo tudi dobrodelno plat, saj z nakupom čipsa kupci prispevajo dobrodelni organizaciji The Trussell Trust.

Božični oglasi pogosto predstavljajo najbolj kičasto podobo božiča, v kateri se ob polno obloženi mizi vsi srečno smehljajo in si delijo objeme in darila. V oglasu »Xmess«, ki so ga za proizvajalca kuhinjskih brisač Plenty ustvarili v agenciji AMV BBDO, pa lahko vidimo, da je božič včasih vse prej kot to. Na srečo si lahko ob najbolj umazanih trenutkih pomagamo s papirnatimi brisačami in poskrbimo, da je situacija spet pod nadzorom.

Tudi britanski spletni trgovec Very.co.uk v oglasu, ki so ga zanje ustvarili v agenciji Grey London, poudarja, da bistvo praznikov niso le popolni trenutki ob božični večerji, ampak vsi, ki vodijo do tega dne. »Veste, kateri božični trenutek je moj najljubši? Prav vsak,« pravi protagonistka oglasa. Oglas so poimenovali »Božič je prav ta trenutek« (»Christmas is this very moment«).

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji