bla
Aktualno

Netflixova oglaševalska grozljivka o grozljivkah

Netflix je svoj portfelj grozljivk oglaševal z interaktivno svetlobno vitrino, ki pa se ni ustavila le pri fiktivni grozi.

Agencija Publicis Italija je v okviru oglaševalske akcije »Klasična grozljivka« (»A Classic Horror Story«), ki oglašuje tudi predstavitev istoimenske grozljivke, poskrbela, da marsikateri mimoidoči na ulicah Milana ni zlahka zaspal. Instalacija je sprva strašila le preko ogromnega digitalnega zaslona, zvečer pa je sledil glavni del predstave. Negativec v podobi groznega zasledovalca se je iz instalacije »preselil« tudi na ulico in nič hudega slutečim mimoidočim močno dvignil srčni utrip.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji