nika krmec
Aktualno

Nika Krmec: »TikTok mi predstavlja oddih«

Na vrhu lestvice 30 najuspešnejših slovenskih vplivnežev na TikToku, ki so jo pripravili v DD Studios, je Nika Krmec. Kot pravi, ne ve natanko, kaj je ključno za njen uspeh na tej platformi in da bi na to vprašanje lahko najbolje odgovorili njeni sledilci

27-letna Nika Krmec pravi, da ji platforma TikTok predstavlja predvsem oddih, ki si ga privošči nekajkrat v dnevu. Ko ima čas, gleda naključne videovsebine, ki jih ustvarjajo ljudje po svetu in se pri tem zabava ali dobi kakšno idejo. »Po navadi me najbolj 'potegne' v aplikacijo zvečer, preden grem spat in takrat nikakor ne morem nehati. Sem pa preverila, koliko časa preživim na TikToku, in vidim, da sem dnevno aktivna približno uro in pol, kar sploh ni hudo. Sem pričakovala, da bo več,« pove z nasmehom.

Na vprašanje, koliko svojega časa nameni ustvarjanju TikTokov, pove, da je to odvisno od videa, ki ga snema: »Včasih mi kakšen video vzame eno uro ali dlje, včasih pa samo pet minut. Najdaljši TikTok mi je vzel tri dni, saj sem delala personaliziran ukulele, pri katerem sem morala čakati, da se izdelek vmes posuši,« pravi.

nika krmec

Sodelovanja skrbno izbira

Kot uspešno »tiktokerko« so jo seveda opazile tudi številne blagovne znamke in ji ponudile sodelovanje. Kot pravi, sodeluje izključno s podjetji, katerih izdelki so ji všeč, pri tem pa gleda tudi na to, da bodo zanimivi njenim sledilcem. Rajši ima dolgoročna sodelovanja, s čimer pridobiva večje zaupanje sledilcev. Med blagovnimi znamkami, s katerimi je sodelovala oz. še sodeluje, pa so Adidas, Mastercard, Dormeo, Philips, Paloma, Primark, About You in druge.

nika krmec2

Negativna plat TikToka: sovražni govor v komentarjih

Aktivna je tudi na drugih družbenih omrežjih, na primer na Instagramu. Po njenih besedah ima vsako od njih svoje prednosti in slabosti. »Na Instagramu je recimo manj sovražnega govora kot na TikToku, kjer to v komentarjih resnično prevladuje. TikTok pa je mogoče boljši vsebinsko, saj te, kot sem že omenila, videi včasih tako pritegnejo, da ne moreš odložiti telefona,« pravi.

nika krmec3

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji