timo
Aktualno

Nogometni klub Chelsea se vrača v šestdeseta leta

Britanski nogometni prvoligaš se v sodelovanju z Nikejem z novimi dresi in spremljajočim »psihedeličnim« oglasom spominja šestdesetih let prejšnjega stoletja in takratnih umetniških posebnosti.

Čeprav novi dresi nekaj ur po predstavitvi delijo mnenja (to je sicer reden spremljevalec predstavitev nove športne opreme pri praktično vsakem nogometnem klubu), pa jim je težko očitati dolgočasnost. Za drese s tako imenovanim vzorcem zig-zag in številnimi drugimi vizualnimi je londonski klub in letošnji finalist lige prvakov dobil navdih pri umetniški smeri Op-Art, ki se je uveljavila v Londonu v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Oglas, v katerem na trenutke pozabite, da gre za predstavitev dresov nogometnega kluba, spremlja skladba »Time of the Season« legendarne britanske zasedbe The Zombies.

480

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

večer
19. 06. 2021

Da je digitalizacija edina pot, ki jim bo zagotovila svetlejšo prihodnost, se zavedajo…

»Moja vizija je, da bo Večer leta 2025 podjetje, ki ga bodo vodili podatki in ki bo še naprej uspešno branilo tisk, saj sem prepričan, da ga ne čaka…

jacek
12. 06. 2021

Jacek Szymanski je poljski režiser in direktor fotografije, ki se je specializiral za…

»Ne gre samo za rezanje hrane, gre tudi za druge dimenzije resničnosti, eksplozije, trke med različno zelenjavo, nenavadna premikanja kamere itd.…

maša muster
24. 05. 2021

Tako pravi Maša Muster, vodja projektov na Mediani, inštitutu za raziskovanje trga in…

Naši avtorji