timo
Aktualno

Nogometni klub Chelsea se vrača v šestdeseta leta

Britanski nogometni prvoligaš se v sodelovanju z Nikejem z novimi dresi in spremljajočim »psihedeličnim« oglasom spominja šestdesetih let prejšnjega stoletja in takratnih umetniških posebnosti.

Čeprav novi dresi nekaj ur po predstavitvi delijo mnenja (to je sicer reden spremljevalec predstavitev nove športne opreme pri praktično vsakem nogometnem klubu), pa jim je težko očitati dolgočasnost. Za drese s tako imenovanim vzorcem zig-zag in številnimi drugimi vizualnimi je londonski klub in letošnji finalist lige prvakov dobil navdih pri umetniški smeri Op-Art, ki se je uveljavila v Londonu v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Oglas, v katerem na trenutke pozabite, da gre za predstavitev dresov nogometnega kluba, spremlja skladba »Time of the Season« legendarne britanske zasedbe The Zombies.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji