bla
Aktualno

Nova podoba Gmaila

Nova podoba elektronske pošte Gmail se bo kmalu pojavila večji množici ljudi, pa četudi je ne bodo izbrali.

Na Googlu so vzpostavili nov uporabniški vmesnik, ki bo združil funkcije Gmail, Chat, Spaces in Meet v poseben stranski stolpec. Že februarja so začeli uvajati posodobljen uporabniški vmesnik, od tega tedna naprej pa je možnost zavrnitve ali privolitve novega pogleda onemogočena, zato bodo vsi računi kmalu privzeto preklopili na nov ipogled.

Google s tem dejanjem sicer ni naredil velike spremembe, a iz podjetja povedo, da s tem izboljšujejo njihov t. i. »workspace«, za katerega trdijo, da bo kmalu bolj priročen od programa Office. Začeli so s tem, da so naredili pogled bolj čist, platformo pa bolj vitko.

gmail

Nov vmesnik nosi gumbe za Gmail, Meet, Spaces in Chat na enem mestu, in sicer zgoraj levo, prej pa je na levi strani prikazoval več pogovorov iz vsakega na seznamu. Vsi ti pogovori bodo še vedno zlahka dostopni, saj se bodo vse funkcije odpirale zelo enostavno, z enim premikom miške na njihove ikone. Uporabniki bodo po novem imeli na voljo tudi izbiro najljubše funkcije, ki jo bodo lahko pripeli na vrh celotnega pogleda na elektronsko pošto.

Za razliko od običajne 15-dnevne uvedbe novih funkcij iz Googla sporočajo, da tokrat lahko traja več kot nekaj tednov, da se vsem preklopi vmesnik.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji