Novi MM: »Naročnika ne prepričamo samo z lepim dizajnom«
Izšla je vaša najbolj priljubljena revija, ki ponovno prinaša navdihujoče zgodbe, ki oblikujejo svet marketinga. Z naslovnice vas tokrat pozdravlja Kristijan Andoljšek, umetniški direktor v Innovatifu.
Kristijan Andoljšek s svojimi izkušnjami in izjemnimi deli dokazuje, da oblikovalci z leti postajajo vse boljši – kot dobro vino. Med drugim nam je v naslovnem intervjuju zaupal, da gre pri delu z naročniki vedno za interdisciplinarno delo in da nikoli ni govora samo o dizajnu. »Poklopiti se mora več dejavnikov, od ideje in strategije do vsebine in oblikovanja,« pravi ta izkušeni oblikovalec.
Navdihujoče trenutke smo zajeli tudi s konferenc, kot so SEMPL, SPORTO, Fanfara in Effie dan, poseben poudarek pa smo tudi tokrat namenili znamkam, ki s svojo družbeno odgovornostjo in drznostjo ustvarjajo spremembe. Mastercard s projektom »Prispevaj kretnjo« bogati slovenski znakovni jezik, Lelosi pa nadaljuje trajnostno zgodbo s sodelovanjem na Ljubljanskem maratonu.
Med zanimivimi pogovori ne spreglejte intevjuja z Maurom Porcinijem, glavnim direktorjem za oblikovanje v podjetju PepsiCo, ki razkriva, kako umetna inteligenca odpira vrata novi dobi oblikovanja, in Gregorjem Frasom iz Noordunga, ki nas navdušuje z idejo trajnostne mestne mobilnosti in pametnih koles, ki merijo kakovost zraka.