Novi MM: »Postajamo pravo marketinško podjetje«
Na naslovnici 484. številke Marketing magazina je Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga Hisense Europe Group.
Kitajski Hisense, ki je pred tremi leti prevzel velenjsko Gorenje, se je po začetnih prevzemnih krčih dobro postavil na noge in podjetje po nekaj sušnih letih popeljal do 15-mesečnega zaporednega dobička in to v težavnem koronskem obdobju. Z Alenko Potočnik Anžič smo se pogovarjali o spremembah, ki so jih uvedli kitajski lastniki in kako je to vplivalo na organizacijo marketinškega oddelka in vsebino njenega dela. Nekdanja profesionalna košarkarica se tudi marketinških izzivov loteva v športnem duhu – z veliko mero odgovornosti in izrazito ciljno usmerjenostjo, ki je sicer tako značilna za njene kitajske kolege. »Potrebo po spremembi miselne naravnanosti iz proizvodno-prodajnega v marketinško podjetje večkrat poudarjam na upravi. Zdaj se namreč še vedno preveč usmerjamo na B2B- prodajo našim partnerjem, poslovnim kupcem, v prihodnje pa je nujno, da se veliko bolj usmerimo tudi na končnega potrošnika,« meni Potočnik-Anžičeva.
V tej številki MM-a lahko preverite tudi, kako so v covidnem letu 2020 poslovali slovenski mediji in kako se je v zadnjih tridesetih letih razvijalo oglaševanje na avtobusih, posvetili pa smo se tudi agencijam, med drugim Innovatifu, ki praznuje 17 let delovanja, medtem ko združeni Pristop novo zgodbo piše na novi lokaciji, kjer smo jih tudi obiskali.