Novo, virtualno nakupovanje v Intersportu
V Intersportu so večkanalni pristop k nakupovanju zdaj nadgradili še z možnostjo virtualnega nakupovanja.
Intersport
Za vse, ki pri spletnem nakupovanju pogrešajo občutek brskanja po fizični trgovini, virtualna trgovina nagovarja te izzive in združuje izkušnjo nakupovanja v fizičnem prostoru z udobjem, ki ga ponuja spletno nakupovanje. Uporabnik tako lahko navdih in želeni izdelek poišče z virtualnim sprehodom po prodajnem prostoru, nakup pa zaključi v spletni trgovini in pri tem izbere želeni način plačila in dostavo.
»Virtualno nakupovanje ponuja nov, vznemirljiv način nakupovanja, ki se bo prikupil predvsem tistim, ki pri klasičnem spletnem nakupovanju pogrešajo 'trodimenzionalnost' in domačnost fizičnega trgovinskega prostora,« pravi Barbara Janžekovič, vodja marketinga in večkanalne izkušnje v Intersportu.
V novi virtualni trgovini je trenutno več kot dva tisoč izdelkov in je prvi primer virtualne trgovine s tako velikim številom izdelkov na svetu. Intersport s tem nadaljuje razvoj večkanalnega prodajnega okolja in nakupovanja, ki v ospredje postavlja predvsem udobnost nakupovanja in zbližuje izkušnje nakupovanja v obeh svetovih, spletnem in fizičnem.