Novoletna darila agencij: Formitas, Herman & partnerji, Luna \TBWA, Paideia Events, Pristop in Publicis
V drugem delu članka o poslovno-novoletnih darilih slovenskih agencij, razkrivamo, kaj so za poslovne partnerje in prijatelje pripravili v agencijah Formitas, Herman & partnerji, Luna \TBWA, Paideia Events, Pristop in Publicis.
Tina Guček
Formitas: Zgodbe, ki jih gradijo vrednote
»V 'novi realnosti' se na vseh ravneh soočamo s samoizpraševanjem o naših ključnih vrednotah. Prepričani smo, da to velja na naši osebni ravni kot tudi na ravni upravljanja znamk. Vrednote so temelj, okrog katerega se središčimo in z njimi v 'družbi' sestavljamo svoje prioritete in svoj življenjski slog,« pravijo v agenciji Formitas. Dodajajo, da so vrednote center, okrog katerega moramo graditi svoje znamke, njihove zgodbe in njihove ključne neotipljive prednosti.
Njihovo novoletno darilo so zgodbe, ki jih gradijo vrednote. Vrednotam so poiskali razlage in jih zapisali v blokec, jim dodali grafike, da bi vzpodbudili ustvarjalnost, »saj, kot je nekoč zapisal Albert Einstein »Ustvarjalnost je inteligenca, ki se zabava«. Naše novoletno darilo so karte »Igra vrednot«, ki jih je zasnoval ustvarjalec, inovator in psiholog Igor Petrich s ciljem 'da bi bolje spoznal sebe in si začrtal jasne cilje za prihodnost'.«
Herman & partnerji: Da vas bo grelo vse leto
December je mesec obdarovanj, topline, miru in bližine, zato so se v skupini Herman & partnerji odločili, da s svojimi dejanji razveselijo in razbremenijo vse, ki pomoč najbolj potrebujejo. Še posebej otroke, ki jim starši ne morejo pričarati praznikov, otroke, ki jim sicer praznični december zaradi pomanjkanja sveti drugače ... »Pri Hermanu že nekaj časa sodelujemo z Botrstvom in podpiramo njihove projekte. Zato je bila odločitev preprosta. Našim poslovnim partnerjem smo namesto klasičnih daril podarili nekaj neprecenljivega – otroško srečo v obliki digitalne voščilnice. V njej smo prejemnika obvestili, da bomo z »njegovim« darilom v obliki kape in rokavic raje razveselili tiste, ki si ga bolj želijo in ga bolj potrebujejo – otroke Botrstva. Da pa bi gesta vsem vpletenim čim bolj ogrela srce, smo prejemnike voščilnice pozvali, naj nam odpišejo s kratkim osebnim posvetilom otroku, tega pa smo nato priložili darilu. Odzivi so bili fantastični,« je povedal Denis Mancevič, direktor in partner skupine. Najmlajši iz programa Botrstvo so tako prejeli kar 400 kap in rokavic, ki jih bodo grele v hladnih dneh in pričarale pravo božično-novoletno vzdušje.
Luna \TBWA: Velike stvari nikoli ne nastanejo v coni udobja
V Luni \TBWA pravijo, da je bilo leto 2020 za vsakega od nas polno preizkušenj. »Vemo, da so ravno preizkušnje tiste, zaradi katerih rastemo in postanemo vsako leto boljši, močnejši, bolj izkušeni. Ker so bili naši partnerji in naročniki letos tako uspešni v premagovanju izzivov, smo se odločili, da jim podarimo nekaj, kar bodo zagotovo obvladali: 3D miselni izziv, ki jih bo vedno spominjal na to, da velike stvari nikoli ne nastanejo v coni udobja,« pravijo.
Paideia Events: Nadaljujejo s tradicijo vrečk iz jute
Madea Mojca Majhen, direktorica agencije Paideia Events, je za MM povedala, da želijo vsako leto izkazati zaupanje svojim poslovnim partnerjem, tako kupcem kot dobaviteljem in pomembnim deležnikom. Letos so želeli nadaljevati s tradicijo zanimivih, trajno uporabnih vrečk iz jute, tokrat z razdelkom za steklenice, ki se lahko tudi umakne in je primeren za drugačne nakupe ali transport. »Vrečko smo obogatili še s tradicionalnim sadnim kruhom znamke Dobrojé, ker želimo izkazati podporo lokalnim ponudnikom prehrane in posebno čestitko, v kateri smo opisali, kako je to leto vplivalo na naše delovanje,« pravi.
Pristop: K**c pa 2020
V agenciji Pristop pravijo, da so se v duhu zavedanja, da so poslovna darila pomembni nosilci sporočil o vrednotah in ciljih njihovega podjetja, odločili, da bodo letos v ta namen načrtovana finančna sredstva, podarili v dobrodelne namene. »Ker pa je že v naši navadi, da vse težave rešujemo s pomočjo (kreativnih) zgodb, je nastala akcija »K**c pa 2020«, ki je bila namenjena zaposlenim in našim poslovnim partnerjem. Od včeraj je platforma javno dostopna za sproščanje vseh pritiskov, ki so se nabrali v tem letu in kot dodatna spodbuda k pomoči brezdomcev,« so povedali za MM.
V okviru praznične akcije so v Pristopu pozval prejemnike novoletnih čestitk, da letu 2020 povedo, kar mu gre. Številni so se od razvpitega leta poslovili s kletvicami, Pristop pa je cenzurirane psovke pretvoril v finančna sredstva, ki jih je podaril društvu za pomoč brezdomcev. Zbrana sredstva od dobrodelnega preklinjanja so namenili za prenovo čajne kuhinje Kraljev ulice in 5-zvezdnično kosilo za brezdomce. Digitalno platformo so kot prostor za sproščanje nakopičenih pritiskov zdaj ponudili v rabo vsem, javno pa bo dostopna do konca leta.
Publicis: Njihovo tradicionalno darilo je knjiga
Ker verjamejo, da so znanje in izkušnje njihov največji kapital, je že tradicionalno darilo naročnikov agencij iz skupine Publicis Groupe (Publicis, Saatchi&Saatchi, MSL, Starcom in Zenith), knjiga. »Vedno je to knjiga iz naše ali blizu naši industriji. Knjiga ki motivira razmišljanje, navdihuje priložnosti, vzpodbuja nove poglede na običajne stvari našega delovnega vsakdana. Letos smo izbrali – še posebej relevatno za značilno »covid leto« - knjigo »Prekleto dober nasvet« (ang. »Damn Good Advice«) Georgea Loisa, velikega mojstra gradnje znamčnih ikon kot so MTV, Esquire, Tommy Hilfiger ... Upam, da jo ob letošnji dostavni gneči vsi prejmejo še pred prazniki, in da bo pomagala potencirati zanos za odločen in vzpodbuden vstop v prihajajoče leto,« je povedal Toni Tomašek, glavni kreativni direktor in direktor Publicis Groupe Slovenije.