bla
Aktualno

Olimpijska kreativnost

Olimpijske igre so pred vrati. V nizkem »štartu« pa niso le športniki in navijači, temveč tudi blagovne znamke. V nadaljevanju predstavljamo 10 najvidnejših oglasov.

Nikejevo ponovno sodelovanje s kontroverznim športnikom

Z enim od najodmevnejših oglasov je že kar tradicionalno postregel Nike s svojo kreativno agencijo Wieden+Kennedy. V oglas »Najboljši dan« (»Best Day Ever«) je vključil ameriško atletinjo Sha'Carri Richardson. Vzporednica z oglasom, kjer je bil v glavni vlogi Colin Kaepernick? Richardsonova je bila suspendirana, ker so ji v krvi našli sledi marihuane.

Najstarejša in najmlajša olimpijka v oglasu IOC

Mednarodni olimpijski komite (IOC) je v svoj krovni oglas vključil najstarejšo še živečo olimpijko Agnes Keleti in najmlajšo, britansko skejtersko senzacijo Sky Brown.

 

Oda enotnosti

Na uradnem »olimpijskem« kanalu so mesec pred dogodkom predstavili oglas, ki poziva k enotnosti, ki jo potrebujemo bolj kot kdaj koli prej.

 

Channel 4 in superljudje

Britanska televizija Channel 4 in njihova interna agencija 4Creative sta se z oglasom »Super. Človek.« (»Super. Human.«) poklonili paralimpijskim igram oziroma paralimpijcem. Zagotovo oglas, ki je in še bo osvojil ljudska srca.

 

P&G ni pozabil na mame in otroke

Dolgoletni sponzor Procter & Gamble izpostavlja mame, ki svoje otroke učijo v duhu osebnostnih lastnosti športnikov.

Samsung pravi, da naj bomo tam

Samsungov oglas »Bodite tam.« (»Be there«) želi tudi s svojimi pametnimi napravami povezati nastopajoče športnike in navijače.

 

Allianz na pomoč s pasjo terapijo

Allianz kot sponzor olimpijskih in paralimpijskih iger se v svojem oglasu osredotoča na duševno zdravje športnikov. Pri tem nemalokrat zelo pozitivno vlogo igrajo štirinožni prijatelji.

 

France.TV in vsestranski sumoborec

Glavna zvezda animiranega oglasa francoske televizije France.TV je japonski sumoborec, ki poleg rokoborbe obvlada še plezanje, skejtanje in tek na vse možne dolžine.

BBC-jev Tokio v več pogledih

Britanska televizija BBC se je bolj kot na igre in športnike osredotočila na gostitelja olimpijskih iger.

Toyotin gimnastični oglas

V oglasu japonskega avtomobilista z naslovom »Nikoli ne odnehaj« (»Never stop«) spremljamo razvoj mlade gimnastičarke vse od prvih prevalov v domači dnevni sobi pa do nastopa na olimpijskih igrah.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji