Olimpijska kreativnost
Olimpijske igre so pred vrati. V nizkem »štartu« pa niso le športniki in navijači, temveč tudi blagovne znamke. V nadaljevanju predstavljamo 10 najvidnejših oglasov.
Gašper Meden
Nikejevo ponovno sodelovanje s kontroverznim športnikom
Z enim od najodmevnejših oglasov je že kar tradicionalno postregel Nike s svojo kreativno agencijo Wieden+Kennedy. V oglas »Najboljši dan« (»Best Day Ever«) je vključil ameriško atletinjo Sha'Carri Richardson. Vzporednica z oglasom, kjer je bil v glavni vlogi Colin Kaepernick? Richardsonova je bila suspendirana, ker so ji v krvi našli sledi marihuane.
Najstarejša in najmlajša olimpijka v oglasu IOC
Mednarodni olimpijski komite (IOC) je v svoj krovni oglas vključil najstarejšo še živečo olimpijko Agnes Keleti in najmlajšo, britansko skejtersko senzacijo Sky Brown.
Oda enotnosti
Na uradnem »olimpijskem« kanalu so mesec pred dogodkom predstavili oglas, ki poziva k enotnosti, ki jo potrebujemo bolj kot kdaj koli prej.
Channel 4 in superljudje
Britanska televizija Channel 4 in njihova interna agencija 4Creative sta se z oglasom »Super. Človek.« (»Super. Human.«) poklonili paralimpijskim igram oziroma paralimpijcem. Zagotovo oglas, ki je in še bo osvojil ljudska srca.
P&G ni pozabil na mame in otroke
Dolgoletni sponzor Procter & Gamble izpostavlja mame, ki svoje otroke učijo v duhu osebnostnih lastnosti športnikov.
Samsung pravi, da naj bomo tam
Samsungov oglas »Bodite tam.« (»Be there«) želi tudi s svojimi pametnimi napravami povezati nastopajoče športnike in navijače.
Allianz na pomoč s pasjo terapijo
Allianz kot sponzor olimpijskih in paralimpijskih iger se v svojem oglasu osredotoča na duševno zdravje športnikov. Pri tem nemalokrat zelo pozitivno vlogo igrajo štirinožni prijatelji.
France.TV in vsestranski sumoborec
Glavna zvezda animiranega oglasa francoske televizije France.TV je japonski sumoborec, ki poleg rokoborbe obvlada še plezanje, skejtanje in tek na vse možne dolžine.
BBC-jev Tokio v več pogledih
Britanska televizija BBC se je bolj kot na igre in športnike osredotočila na gostitelja olimpijskih iger.
Toyotin gimnastični oglas
V oglasu japonskega avtomobilista z naslovom »Nikoli ne odnehaj« (»Never stop«) spremljamo razvoj mlade gimnastičarke vse od prvih prevalov v domači dnevni sobi pa do nastopa na olimpijskih igrah.