Olimpijska kreativnost, drugi del
Objavljamo še šest oglasov, ki se po mnenju številnih lahko potegujejo za zlato. Med oglaševalci, seveda.
Gašper Meden
Dreamstime
Prvi del izbora si lahko preberete tukaj.
Microsoftova vstopnica za Tokio
Podobno kot Samsung se je Microsoft preko svoje platforme Teams osredotočil na komunikacijsko plat olimpijskih iger.
Ralph Lauren slavi športnike
Ralph Lauren s serijo pol dokumentarcev pol oglasov ponazarja, kaj loči olimpijce od navadnih smrtnikov.
Oreova igrivost
Blagovna znamka piškotov Oreo je v svojem oglasu tekmovalnost začasno porinila na stran, v ospredju pa je uživanje v samem športu in kakopak piškotih.
Facebookov rolkarski oglas
Facebook je z oglasom opozoril na dejstvo, da je skejtanje oziroma rolkanje na letošnjih olimpijskih igrah doživelo prvenec.
Canon in spominske fotografije
Canon je vključil tako olimpijce kot tudi paralimpijce, ob tem pa poudaril pomembno vlogo fotografije.
Olimpijske igre in električne naprave
General Electricu je v oglasu uspelo nekako povezati olimpijske igre, električne naprave in trajnost.