bla
Aktualno

Olimpijska promenada v središču Ljubljane

V okviru sodelovanja med Olimpijskim komitejem Slovenije (OKS) in Europlakatom bodo lahko sprehajalci na Slovenski cesti v Ljubljani dogajanje v Tokiu spremljali tudi preko 24-ih digitalnih zaslonov.

Ker slovenski navijači zaradi epidemije ne morejo potovati na olimpijske igre v Tokio, se je Europlakat v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije odločil poustvariti olimpijsko vzdušje v Ljubljani. V času olimpijskih iger bodo del Slovenske ceste v središču Ljubljane spremenili v olimpijsko promenado.  Pri Europlakatu smo ponosni podporniki OKS in zvesti navijači vseh naših športnikov. S svojimi uspehi so nam prinesli že toliko veselja, da si ob vseh omejitvah v koronskem času zaslužijo še toliko več naše pozornosti in podpore. Radi bi jih glasno spodbujali z navijaših tribun. Ker to ne gre, želimo olimpijski duh preko naših zaslonov prenesti v središče Ljubljane. Naj se v Tokiu uresničijo olimpijske sanje naših fantov in deklet!« je povedal Urban Korenjak, direktor trženja pri Europlakatu.

bla

Na 24-ih digitalnih zaslonih, ki so jih za to priložnost v sodelovanju z OKS odeli v slovenske športne barve, belo, modro in zeleno, bodo od 20. julija do 8. avgusta 2020 objavljali urnike tekmovanj slovenskih športnikov, njihove rezultate in aktualne vsebine iz družbenih omrežij olimpijske reprezentance Slovenije ter to povezali z oglasi olimpijskih sponzorjev. Kot je za MM povedal Jaka Hemler, vodja digitalnih medijev pri Europlakatu, olimpijske igre veljajo za enega od največjih športnih dogodkov tako za športnike kot tudi za navijače.

bla

»Letos bo dogajanje zaradi covida-19 okrnjeno, nekaj pa k olimpijskemu vzdušju vendarle lahko prispevamo s pomočjo sodobne digitalne tehnologije v množičnem komuniciranju. Pri Europlakatu smo pripravili vmesnik za predvajanje sporočil z družbenih omrežij preko naših digitalnih zaslonov. Ta vmesnik bo OKS omogočal deljenje objav z omrežja Twitter, preko katerega bomo lahko spremljali olimpijsko vzdušje,« je povedal. Objave s Twitterja, ki bodo vezane na tri izbrane ključnike (#), bodo v trenutku objave na Twitterju avtomatizirano zbrane v nabiralniku, od koder bo avtorizirani administrator določil njihovo objavo v realnem času na 24-ih zaslonih mreže olimpijska promenada. »Torej bomo v središču Ljubljane v vsakem trenutku lahko spremljali, kaj se dogaja v daljnem Tokiu in kakšni so odzivi na uspehe naših športnikov.«

»Letošnje igre so res drugačne, ker na tekmah ne bo gledalcev, zato smo takoj podprli projekt Europlakata, za katerega verjamem, da bo pripomogel pri dviganju navijaškega vzdušja v Sloveniji«, je dodal Bogdan Gabrovec, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji