bla
Aktualno

Olimpijska promenada v središču Ljubljane

V okviru sodelovanja med Olimpijskim komitejem Slovenije (OKS) in Europlakatom bodo lahko sprehajalci na Slovenski cesti v Ljubljani dogajanje v Tokiu spremljali tudi preko 24-ih digitalnih zaslonov.

Ker slovenski navijači zaradi epidemije ne morejo potovati na olimpijske igre v Tokio, se je Europlakat v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije odločil poustvariti olimpijsko vzdušje v Ljubljani. V času olimpijskih iger bodo del Slovenske ceste v središču Ljubljane spremenili v olimpijsko promenado.  Pri Europlakatu smo ponosni podporniki OKS in zvesti navijači vseh naših športnikov. S svojimi uspehi so nam prinesli že toliko veselja, da si ob vseh omejitvah v koronskem času zaslužijo še toliko več naše pozornosti in podpore. Radi bi jih glasno spodbujali z navijaših tribun. Ker to ne gre, želimo olimpijski duh preko naših zaslonov prenesti v središče Ljubljane. Naj se v Tokiu uresničijo olimpijske sanje naših fantov in deklet!« je povedal Urban Korenjak, direktor trženja pri Europlakatu.

bla

Na 24-ih digitalnih zaslonih, ki so jih za to priložnost v sodelovanju z OKS odeli v slovenske športne barve, belo, modro in zeleno, bodo od 20. julija do 8. avgusta 2020 objavljali urnike tekmovanj slovenskih športnikov, njihove rezultate in aktualne vsebine iz družbenih omrežij olimpijske reprezentance Slovenije ter to povezali z oglasi olimpijskih sponzorjev. Kot je za MM povedal Jaka Hemler, vodja digitalnih medijev pri Europlakatu, olimpijske igre veljajo za enega od največjih športnih dogodkov tako za športnike kot tudi za navijače.

bla

»Letos bo dogajanje zaradi covida-19 okrnjeno, nekaj pa k olimpijskemu vzdušju vendarle lahko prispevamo s pomočjo sodobne digitalne tehnologije v množičnem komuniciranju. Pri Europlakatu smo pripravili vmesnik za predvajanje sporočil z družbenih omrežij preko naših digitalnih zaslonov. Ta vmesnik bo OKS omogočal deljenje objav z omrežja Twitter, preko katerega bomo lahko spremljali olimpijsko vzdušje,« je povedal. Objave s Twitterja, ki bodo vezane na tri izbrane ključnike (#), bodo v trenutku objave na Twitterju avtomatizirano zbrane v nabiralniku, od koder bo avtorizirani administrator določil njihovo objavo v realnem času na 24-ih zaslonih mreže olimpijska promenada. »Torej bomo v središču Ljubljane v vsakem trenutku lahko spremljali, kaj se dogaja v daljnem Tokiu in kakšni so odzivi na uspehe naših športnikov.«

»Letošnje igre so res drugačne, ker na tekmah ne bo gledalcev, zato smo takoj podprli projekt Europlakata, za katerega verjamem, da bo pripomogel pri dviganju navijaškega vzdušja v Sloveniji«, je dodal Bogdan Gabrovec, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji