Opazili smo: Drago Mlakar zvezda šamponov Dercos
Kreativni direktor Drago Mlakar tokrat nastopa pred kamero in ne za njo. Če je običajno on tisti, ki oglase snuje, pa v oglasu za šampon proti prhljaju Dercos v njem nastopa.
Tina Guček
Ne obraz, ampak »lasje znamke Dercos«
Drago Mlakar pravi, da ima dva dobra razloga za to, da je postal »lasje znamke Dercos«. »Oba sta povezana z mojimi – verjeli ali ne – lasmi. Prvi razlog je dejstvo, da sem imel od nekdaj veliko las in občasno opazil, da imam prhljaj. To ni nek problem, je pa nekaj, kar predvsem v mladih letih lahko deluje negativno na samopodobo. Davno nazaj mi je starejša sestra kupila šampon proti prhljaju. Pri tem mi je rekla nekaj v smislu, da me ne more več gledati takega in da če hočem biti »frajer s frizuro«, naj se spravim k sebi. Zato se mi zdi Dercos dober proizvod – odpravlja prhljaj in mogoče se bo kdo spravil k sebi, ko me bo videl v reklami. Malo verjetno, ampak mogoče,« se smeji Mlakar.
»Drugi razlog je, da se ta moja nekoč bujna griva vztrajno redči in da postajam 'a little thin on the top'. In ko so me kontaktirali iz Vichya – hvala, Mirka –, se mi je to zdela super investicija v anekdoto oz. moralno zgodbo. Predstavljam si, kako bo čez kakšnih 20 let moja hči rekla, da ni potrebno, da zaključi fakulteto, ker bo neke vrste 'influencer manekenka' svojega časa. Takrat ji bom lahko rekel: 'Poglej mojo frizuro. Nekoč so bili moji lasje izbrani lasje globalne blagovne znamke. Danes pa ... Tako da končaj fakulteto, ker lepota lahko mine, nihče pa ti ne more vzeti znanja.' Oziroma nekaj v tej smeri,« se pošali.
Zanimivo je biti del zgodbe, ki je nisi napisal
Dodaja, da je zanimivo biti del neke zgodbe, ki je nisi napisal: »Samo akter. Nekdo v zenitu izjemno lepih in negovanih las. Ni pa Vichy edini, z veseljem bi predstavljal še kakšno znamko. Ko pogledam po svoji omari, se mi včasih zdi, da sem že en mini oglas za Nike in Adidas. Super bi bilo biti del kakšne dobre zgodbe. Če me Lidl vzame za manekena, sem takoj za in z veseljem postanem eden od 'Lidlčkov'. Vsi, ki smo v otroštvu nosili Vegroske, poznamo občutke otrok, ki ne morejo vedno imeti vsega, kar imajo drugi. Mislim, da bi oglaševalska akcija, ki bi morala sicer vključevati veliko lepše, uspešnejše, pomembnejše in vplivnejše ljudi od mene, v kateri resnični pomembneži nosijo in promovirajo Lidlova oblačila, dala upanje vsem, ki jih njihova neempatična oz. neumna okolica zafrkava. In ne samo to, mislim, da bi tako lahko oblačila iz Lidla postala nek statusni simbol upora proti zlobi. 'Win-win' za vse, še posebej zame, če bom lahko svoji moralni anekdoti dodal še poglavje o manekenstvu.«
Ob koncu Mlakar v svojem šaljivem slogu doda, da Vichyjeve oglaševalske akcije sicer ne more objektivno soditi, a sda se mu zdi fenomenalna. »Lahko bi bila boljše napisana in zrežirana, ampak kasting za slovensko tržišče je perfekten. Če želite o tem fenomenalnem, razgledanem, vizualno neoporečnem človeku izvedeti kaj več, mi lahko sledite na @dragomije in @dragomlakar.«
Vichy je v oglasu za šampon Dercos združil pet regionalno uspešnih, a različnih moških. Poleg Draga Mlakarja še Matijo Bogdana, mladega kuharskega mojstra iz londonske restavracije Ledbery, nogometaša Bruna Petkovića, zdravstvenega strokovnjaka Borno Pavičića in srbskega igralca Andrijo Kuzmanovića.