Out Of Office, zgodba o ljudeh, ki jih ženejo strast, sanje in drznost
Ekipa Ikono je s pomočjo nekaj zunanjih sodelavcev na začetku lanskega leta predstavila nov koncept in novo blagovno znamko na področju maloprodaje oblačil in dodatkov v Sloveniji.
Tina Guček
Out of Office
Gre za koncept Out Of Office, ki je v Sloveniji prisoten s spletno trgovino in fizičnimi prodajalnami v Ljubljani, Portorožu, Kopru in Novi Gorici. Out Of Office je zasnovan kot odgovor na sodobne izzive maloprodaje, ki po večini nudi artikle, ki jih v resnici nihče ne potrebuje – ali pa vsaj ne v tolikšni meri, kot nas prepričuje večina ponudnikov. Ne želi nuditi hitre mode in modnih izdelkov, katerih aktualnost izzveni ob koncu tekoče sezone, temveč trajnostno zasnovana oblačila in dodatke z dodano vrednostjo. Ključna razlika med Out Of Officeom in večino ponudnikov na slovenskem trgu je v tem, da se zaveda, da je modna industrija eden od največjih onesnaževalcev planeta. Zato v svojo ponudbo vključujejo izdelke, ki sicer sodijo v nekoliko višji cenovni razred, vendar pa nudijo odgovor na to, kje smo zdaj in kje želimo biti v prihodnosti. »Nagovarjamo kupce, ki jim je mar za planet in stanje njegove onesnaženosti in ki ne zadovoljujejo le svojih hipnih želja, temveč kupujejo premišljeno,« pravi Aljoša Krošlin Grlj, ustanovitelj in lastnik Out Of Office.
Zanimajo jih priznane in cenjene blagovne znamke, ki so v središče svojega delovanja postavile trajnost in inovacije, na primer Napapijri, The North Face, Fjälräven in Royal Robbins. To so znamke, ki so zasnovane na preprostosti, praktičnosti, brezčasnosti, trpežnosti, kreativnem dizajnu in inovacijah v materialih, ki uresničujejo vidike trajnosti in spoštovanja okolja.
Ne le za prosti čas
Out Of Office so zato zasnovali kot konceptualno prodajalno, ki nudi izdelke proizvajalcev, ki nočejo podlegati pritiskom modne industrije, predvsem industrije hitre mode, ki spodbuja nakupe z izgovori na sezonskost in trende, z nizkimi cenami, slabo kakovostjo izdelkov, ki jih zavržemo že po nekaj mesecih, materiali sumljivega izvora in obdelave, ki škoduje tako zdravju človeka kot tudi planeta. Out Of Office želi skupaj s temi proizvajalci ponuditi izdelke, ki omogočajo boljši danes in jutri, saj spoštujejo človeka, okolje in trajnostne vidike. So mnogostranski, večfunkcionalni in primerni tako za šport in prosti čas kot tudi za poslovno okolje.
»Čeprav proizvajalci, kot so Napapijri, The North Face in Fjälräven, izhajajo iz outdoor segmenta in so izredno iskani in cenjeni pri najdrznejših raziskovalcih in pustolovcih, pa Out Of Office prav to izkušnjo outdoora spreminja v urbano sproščenost in omogoča ustvarjanje lastnega avtentičnega sloga,« poudarja Aljoša Krošlin Grlj.
V njihovi ponudbi so tako sodobna športna oblačila in oblačila za prosti čas, ki so, poleg tega, da spoštujejo vidike trajnosti, vse bolj elegantna ter v barvah in krojih, ki omogočajo premišljeno kombiniranje z drugimi kosi, oblikovanimi za poslovni svet in vsakdanje opravke.
Out Of Office je v Sloveniji prisoten s spletno trgovino in fizičnimi prodajalnami v Ljubljani, Portorožu, Kopru in Novi Gorici, avgusta pa bodo odprli tudi trgovino v Novem mestu.
Znamke, ki premikajo meje
»Zanimajo nas blagovne znamke s skorajda neverjetnimi in izjemnimi zgodbami, ki jih udejanjajo v artiklih z dodano vrednostjo. V kolekcijah Royal Robbins so na primer oblačila, ki zadržujejo UV-žarke in tako nudijo telesu zaščito pred njihovimi škodljivimi vplivi. Narejena so iz recikliranega poliestra, ki diha in ne zadržuje vonja. To je še posebej pomembno za tiste, ki se odpravijo na večdnevno pohodništvo. Nekatera oblačila so narejena iz tkanine, odporne proti madežem. Ker madež lahko speremo pod vodo, je vzdrževanje oblačil izjemno preprosto, predvsem pa zmanjšuje obiske čistilnih servisov in uporabo detergentov,« pravi sogovornik.
Med izdelki Royal Robbins izpostavi tudi večfunkcionalno jakno, ki se spremeni v praktično torbo, pa Fjälrävnov nahrbtnik iz 15-ih plastenk, ki se ga lahko skoraj v celoti (razen zadrge) ponovno reciklira. Prav tako je Fjälräven za vrhnja oblačila iz recikliranega poliestra in organskega bombaža razvil izjemno lahko in zračno tkanino G-1000; njeno vodoodpornost dosežejo z voskanjem z naravno mešanico iz čebeljega voska in parafina.
Tudi The North Face je v središče svojega delovanja postavil trajnost, zato uporablja tkanine iz recikliranih materialov, ki so barvane brez kemikalij. Kemikalije so problematične tako za varstvo narave kot tudi človeka; vse premalo se namreč zavedamo, da lahko vstopajo v naše telo skozi kožo. The North Face skrbi tudi za zmanjšanje emisijskih izpustov v svojih tovarnah, v kratkem pa lahko pričakujemo tudi izdelke, ki bodo vsebovali blago zaščitno sredstvo proti insektom, s čimer bodo prispevali k zmanjševanju uporabe repelentov.
Out Of Office hitro raste
Fizični prodajalni so na začetku lanskega leta odprli v Ljubljani in Portorožu, načrte po širitvi v Koper in Novo Gorico pa je močno spremenila pandemija. Hkrati jim je dala zagon, da so se takoj odzvali na situacijo in so veliko prej, kot so sprva načrtovali, odprli spletno trgovino www.outofoffice.si, ki se je izkazala kot odlična poslovna odločitev. Takoj, ko je bilo dovoljeno, so septembra lani odprli prodajalno v Kopru, v okviru nakupovalnega središča Planet Koper, aprila letos v Novi Gorici, v okviru nakupovalnega središča Qlandia, avgusta pa načrtujejo tudi prodajalno v Novem mestu.
Aktivni so na Instagramu in Facebooku, kjer svoje objave opremljajo s ključniki #outofoffice, #outofofficerules in #outofofficemood. Preko teh družbenih medijev tudi oglašujejo, uporabljajo pa tudi oglaševanje Google Ads. Kot pravijo, so se za učinkovite izkazali tudi oglaševalski kanali v nakupovalnem središču Planet Koper, ki neposredno nagovarjajo njihove redne kupce. »Pozornost smo zbudili tudi z intervjuji v nekaterih osrednjih slovenskih medijih in s sodelovanjem pri projektih s Slovensko-nemško gospodarsko zbornico, imamo pa tudi svojo revijo Ikono, ki izhaja enkrat na leto,« pravijo.
Niso želeli običajnih vplivnežev
Po njihovih besedah je zgodba Out Of Office zgodba o ljudeh, ki jih v življenju ženejo strast, sanje in drznost: »So zahtevni do sebe in drugih. Dejavni so na različnih področjih, zato je zanje pomembna uravnoteženost med poslovnim in zasebnim življenjem. V prostem času iščejo sprostitev v naravi, ki jim predstavlja neomejen vir navdihov; polni jih s pozitivno energijo in jih krepi na poti doseganja ciljev. Ti ljudje so urbani nomadi – avanturisti in raziskovalci, ki živijo aktivno v iskanju avtentične izkušnje. Zato je tudi njihova garderoba brezmejna avantura.« Odločili so se, da namesto sodelovanja z običajnimi vplivneži z velikim številom sledilcev poiščejo uspešnega podjetnika, ki živi in pooseblja duha blagovne znamke Out Of Office. Pravega ambasadorja so našli v Luku Grmovšku, ki je svojo strast uspel razviti v uspešno zgodbo blagovne znamke Oster rob, hkrati pa je športnik in pravi »outdoor« človek, saj svoj prosti čas preživlja z različnimi aktivnostmi v naravi tako v družbi svoje družine kot tudi prijateljev.
Prispevek je bil izvorno objavljen v reviji SaMMozavestno (maj 2021)