very christmas
Aktualno

Pa je tu: prvi božični oglas leta

Slabe tri mesece pred božičem je britanski trgovec Very presenetil s prvim božično obarvanim oglasom letos. Kot pravijo, si ljudje po lanskem božiču, ki so ga večinoma preživeli v lockdownu, zaslužijo v božičnem vzdušju uživati čim prej.

V oglasu prikažejo družino, ki že pred nočjo čarovnic uživa v božičnem vzdušju, prepeva božične pesmi in krasi svoj dom. V drugi družini otroci pridno pomivajo posodo, da bi se prikupili Božičku, mama pa medtem v miru brska po telefonu in izbira božična darila. Kot je povedala Carly O’Brien, vodja marketinga v družbi Very, so jih k zgodnjemu oglasu spodbudile raziskave, ki so jih naredili na spletni strani. Te naj bi pokazale, da si ljudje letos želijo že zgodaj začeti z božičnimi nakupi. Vseeno se je pozneje izkazalo, da so bili verjetno prezgodnji – le polovica ljudi, ki so jih pozneje prosili za mnenje o oglasu, je namreč povedala, da so z njim zadovoljni, 30 odstotkov se jih je na oglas odzvalo negativno, preostalih 20 odstotkov pa je povedalo, da »ostajajo nevtralni«. Svoje mnenje je podal tudi Damon Collins, ustanovitelj britanske agencije Joint, ki je povedal, da trgovec Very z oglasom ni zgrešil le z zgodnjo predstavitvijo, ampak tudi s samo vsebino. »Letošnji božič bo drugačen. Po tem, ko se ljudje lani niso smeli družiti s svojimi ljubljenimi, bodo letošnji prazniki v znamenju ponovne združitve družin in prijateljev in ne toliko v znamenju kupovanja daril in obdarovanja. Znamkam, ki želijo letos z božičnim oglaševanjem začeti zgodaj, sporočam, da je to povsem sprejemljivo, če se bodo le osredotočile na prave vrednote in priznale, kako težko je bilo zadnje leto in pol za ljudi,« je dejal.

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji