Pa je tu: prvi božični oglas leta
Slabe tri mesece pred božičem je britanski trgovec Very presenetil s prvim božično obarvanim oglasom letos. Kot pravijo, si ljudje po lanskem božiču, ki so ga večinoma preživeli v lockdownu, zaslužijo v božičnem vzdušju uživati čim prej.
V oglasu prikažejo družino, ki že pred nočjo čarovnic uživa v božičnem vzdušju, prepeva božične pesmi in krasi svoj dom. V drugi družini otroci pridno pomivajo posodo, da bi se prikupili Božičku, mama pa medtem v miru brska po telefonu in izbira božična darila. Kot je povedala Carly O’Brien, vodja marketinga v družbi Very, so jih k zgodnjemu oglasu spodbudile raziskave, ki so jih naredili na spletni strani. Te naj bi pokazale, da si ljudje letos želijo že zgodaj začeti z božičnimi nakupi. Vseeno se je pozneje izkazalo, da so bili verjetno prezgodnji – le polovica ljudi, ki so jih pozneje prosili za mnenje o oglasu, je namreč povedala, da so z njim zadovoljni, 30 odstotkov se jih je na oglas odzvalo negativno, preostalih 20 odstotkov pa je povedalo, da »ostajajo nevtralni«. Svoje mnenje je podal tudi Damon Collins, ustanovitelj britanske agencije Joint, ki je povedal, da trgovec Very z oglasom ni zgrešil le z zgodnjo predstavitvijo, ampak tudi s samo vsebino. »Letošnji božič bo drugačen. Po tem, ko se ljudje lani niso smeli družiti s svojimi ljubljenimi, bodo letošnji prazniki v znamenju ponovne združitve družin in prijateljev in ne toliko v znamenju kupovanja daril in obdarovanja. Znamkam, ki želijo letos z božičnim oglaševanjem začeti zgodaj, sporočam, da je to povsem sprejemljivo, če se bodo le osredotočile na prave vrednote in priznale, kako težko je bilo zadnje leto in pol za ljudi,« je dejal.