nn B2-drugic
Aktualno

Podiplomski študij za prihodnost

B2 Visoka šola za poslovne vede predstavlja magistrski program Marketing Management, ki nudi vpogled v marketinška orodja in vedenje uporabnikov na praktičnih primerih za oblikovanje inovativnih marketinških strategij.

Študij se osredotoča na ključno funkcionalno področje, ki študentom omogoča pripravo na vodilna in vodstvena delovna mesta. Prednosti programa so napredna znanja na področju trženja (digitalno trženje, nevromarketing, trženjske metrike in analitika) ter znanja s področja strateškega managementa, upravljanja in vodenja projektov ter poslovnih modelov za doseganje poslovne odličnosti in trajne konkurenčne prednosti.

Napredna znanja in usmerjenost v prakso

Ena od predavateljic, doc. dr. Milena Fornazarič, navaja številne prednosti študija: »Najprej velja izpostaviti njegovo izrazito multidisiplinarnost, saj temeljne marketinške predmete nadgrajujemo z naprednimi znanji, kot so na primer vsebine nevromarketinga v okviru predmeta Vedenje porabnikov. Prednost je tudi usmerjenost v prakso, saj so predavatelji ugledni slovenski in tuji strokovnjaki z raznih trženjskih področij, ki tudi s seminarskimi in projektnimi nalogami spodbujajo slušatelje k raziskovalnemu delu. Šola ima utečeno sodelovanje s strokovnjaki iz tujine, ki so vabljeni kot gostujoči predavatelji in tako popestrijo študij tudi z različnega kulturološkega vidika.« Poudari še, da zagovarjajo osebni pristop do študentov – predavatelji jih poskušajo obravnavati individualno in motivirati za študij tudi tako, da skrbijo, da so znanja in veščine uporabni in takšni, kot jih potrebuje vodilni kader na področju strateških trženjskih rešitev.

Praktično naravnan študij

Študij je praktično naravnan, tako s sodobnimi učnimi metodami kot tudi vsebinsko. »Pogosto povabimo zanimive predstavnike marketinške stroke iz sveta komunikacijskih agencij, naročnikov in medijev, predavatelji vključujemo primere iz svoje prakse ter seveda spremljamo  strokovne trende,« pravi Milena Fornazarič, ki v tem študijskem programu pokriva predmet Integrirano tržno komuniciranje. Gre za temeljni marketinški predmet, ki zaobjame vsa bistvena področja marketinga, od oglaševanja, odnosov z javnostmi, pospeševanja prodaje, promocije in odnosov z mediji do sponzorstev in direktnega marketinga.

»Pri tem predmetu želimo spodbujati študente h kreativnemu razumevanju različnih strategij oglaševanja, pričakujemo pa tudi, da so sposobni samostojnega načrtovanja tako marketinške strategije in strategij oglaševanja kot tudi medijske strategije. Vse to jih opremi z znanji in sposobnostmi kreativnega spopadanja s spremembami v marketingu, ki jih prinašajo tako tehnološke spremembe, družbene spremembe, kakršna je epidemija covida-19, kot tudi spremembe v nakupnih navadah in vedenju kupcev,« opiše predmet in doda, da sama v programu sodeluje že od njegovega začetka in opaža, da so študentje z njim resnično zadovoljni. »Predvsem cenijo pozitivno energijo in angažiranost, zanimajo jih primeri iz prakse, so kritični poslušalci in sledijo trendom,« pove.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji