branje
Aktualno

Poletna spoznanja – 2.

Nadaljujemo s članki o poletnih spoznanjih in idejami za poletno branje. Tokratne sogovornice so Lidija Rakuša (Merkur), Manja Robič – Zima (Helios) in Jana Štokovič (Pro Plus).

Poletje je pozitivno tudi na poslovnem področju

Lidija Rakuša, direktorica marketinga v Merkurju, pravi, da je poletje njen najljubši del leta. Dopust si po navadi privošči takoj po koncu šolskega leta, saj uživa v občutku, da se počitnice za vso družino začnejo takrat, ko se začnejo šolske počitnice. »Tako se skupaj vsi čim prej naužijemo svežine morja in drug drugega, zjutraj dolgo poležavamo, popoldne pa aktivno raziskujemo okolico. Poletje je pozitivno tudi na poslovnem področju. Je čas, ko si privoščimo teambuilding, se vsi za trenutek ustavimo in pogledamo rezultate, raziskave, konkurenco, trende. Si vzamemo več časa za skupno iskanje novih idej in gradimo strateške nastavke za drugo leto. Imam odlične sodelavce, ki me navdihujejo in skupaj z veseljem ustvarjamo navdihujoče projekte. Nekaj novega pripravljamo tudi za jesen,« obljublja.

Korona je spremenila nakupne navade ljudi

V letošnjem poletju je prišla do spoznanja, da je korona neverjetno in korenito spremenila nakupne navade ljudi, tudi načine, kako zaposleni delamo, še posebej ima v mislih vse, ki delajo v trgovini. Že nekaj časa uporabljajo orodje za upravljanje s kupci Hubspot, preko katerega zbirajo leade, pošiljajo e-pošto, upravljajo oglaševalske akcije in drugo. »V aprilu 2021 smo začeli s prodajo sončnih elektrarn, odločili smo se za neklasičen način prodaje za trgovca, kot smo mi. Zadeve ne prodajamo v trgovini, niti v e-trgovini, ampak prodajo vršimo tako, da zbiramo »interes« preko digitalnih poti, leade pa potem preko platforme Hubspot pripeljemo do strokovnjakov, ki posel izvedejo. In smo uspešni. Tako tudi mi še bolj spreminjamo nakupne navade in način, kako delamo zaposleni v trgovini,« pove in doda, da je prepričana, da je vpeljevanje novih digitalnih orodij v marketingu in prodaji nujno, je pa tudi izjemno kompleksno, s tem mora dihati in se prilagajati celo podjetje.

Pogreša kulturne prireditve

Lidija Rakuša rada bere. Na strokovnem področju izpostavlja knjigo spletne psihologinje Natalie Nahai Webs of Influence. Prebrala jo je po tem, ko je poslušala njeno spletno predavanje, kjer jo je navdušila s svojim pozitivnim pogledom in širokim znanjem o spletu. »Trenutno pa berem nekaj za dušo in osebno rast, knjigo treh avtoric Louise Hay, Ahlee Khadro in Heather Dane Ljubezen do sebe je pot do zdravja, s podnaslovom Izbirajte misli in hrano, ki zdravijo telo in duha. Si pa zelo želim, da bi si lahko kmalu ogledala kakšno baletno predstavo. Res pogrešam kulturne prireditve,« še pove.

rakusa

Foto: Klemen Razinger

Treba je uživati, tudi če razmere niso idealne

Tudi na Manjo Robič – Zima, vodjo blagovne znamke Belinka v podjetju Helios TBLUS, poletje deluje pozitivno na vseh področjih. »Gibanje v naravi, potovanja, morje in občutek nekakšne brezskrbnosti me navdihujejo na vsakem koraku. Veliko navdihov najdem predvsem na potovanjih, ko sem v stiku z drugimi kulturami, različnimi ljudmi, in imam do neke mere spočite možgane. V takšnih pogojih nemalokrat najdem tudi kakšen zanimiv poslovni navdih. Letos, po koronskem letu, sem vsekakor prišla do spoznanja, da ničesar več ne bom jemala za samoumevno, da je potrebno uživati v vsakem trenutku in iz vsake situacije izvleči kar najboljše, tudi če razmere niso idealne,« pravi.

Bralna poslastica

Sogovornica je na področju knjig letos odkrila pravo poslastico zase, in sicer je prebrala knjigo japonskega romanopisca Harukija Murakamija O čem govorim, ko govorim o teku: »Glede na to, da sem tudi sama aktivna tekačica, sem marsikateri zapis v knjigi ponotranjila, pisatelj pa v svojem značilnem slogu zelo dobro opiše tek ter vse tegobe in veselja, ki jih človek doživlja skozi različna obdobja ukvarjanja s tekom.«

manja robic zima

Včasih se je treba ustaviti

Jana Štokovič, vodja televizijskega trženja na Pro Plusu, meni, da njene najboljše ideje privrejo na površje med popolnim odklopom in med najbolj vsakdanjimi opravili. »Med sprehodom po tržnici, ko vse diši po morju in poletju. Med dolgimi pogovori z otroki. Ko skrijem telefon pred sabo in si vzamem čas zase, za družino, za sproščeno druženje s prijatelji. Spoznanje je logična posledica zgornjih stavkov. Da se je včasih treba ustaviti. Pogledati in videti. Slišati vesel smeh. Uživati trenutek in si ga zapomniti. Da bo tam, čakal na zalogi, ko ga bom potrebovala v mrzlih zimskih jutrih,« pravi.

Letošnje poletje je imela čas tudi za to, da je prebrala več dobrih knjig: »Imam navado, da že konec pomladi začnem pripravljati seznam knjig za na plažo. Zraven obvezno sodi viseča mreža, napeta med dalmatinskimi borovci. Letos so me navduševali Paolo Giordano z romanoma Samotnost praštevil in Raztrgajmo nebo, Margaret Mazzantini z romanom Novorojen, Mark Manson, ponovno Harari …«

jana stokovič

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji