flow
Aktualno

»Prilagodljivost in vztrajnost sta najpomembnejši za preživetje«

Miha Glavič je v projektu Flow Ramps združil svojo ljubezen do urbanih športov, družbeno odgovornost in posel, vse to pa povezuje z različnimi dogodki, delavnicami, kampi in aktivacijami.

Preden se je lotil projekta Flow Ramps, je bil Miha Glavič dolga leta tesno vpleten v regionalno rolkarsko in BMX-sceno. Z BMX-om se ukvarja skoraj 20 let. Kot pravi, je to njegova glavna strast. Lastno znamko je začel snovati na začetku leta 2017, ko se je po nekaj letih razšel s svojim prejšnjim delodajalcem, kjer je deloval na področju marketinga in organizacije dogodkov. »Idejo sem razvijal in pilil nekaj mesecev, vzporedno pa pripravljal infrastrukturo, torej rolkarsko rampo in elemente skateparka, ter snoval celostno grafično podobo. Od takrat pa do danes smo koncept relativno dobro optimizirali in ponujamo široko paleto storitev, pri katerih so rdeča nit urbani športi,« pojasnjuje Glavič. Vsebine so v prvi vrsti namenjene otrokom in mladim, ki jih zanimata skateboarding oziroma rolkanje in BMX. Za ciljno publiko organizirajo delavnice, poletne tabore, neodvisne dogodke in tekmo za državni pokal v rolkanju. »Veliko sodelujemo tudi z različnimi festivali, kjer ponujamo aktivacijo za obiskovalce. Na ta način sodelujemo z nekaterimi največjimi festivali pri nas in v tujini. Med največje naročnike štejemo občine, javne zavode, festivale in mednarodne korporacije. Do zdaj smo organizirali ali bili del preko 70 dogodkov v petih državah,« je povedal.

miha glavic

»Blagovno znamko gradimo z načrtnim delom in zavedanjem, da se nič ne zgodi čez noč. Poskušam se držati reka 'vsaka dobra enolončnica se počasi kuha',« pravi Miha Glavič, vodja ekipe projekta Flow Ramps. (Foto: Urban Cerjak)

Nič se ne zgodi čez noč

Prvotne elemente grafične podobe je Glavič razvil skupaj s partnerko Nino Eminagić, ki je arhitektka. Logotip je delo ljubljanskega kolektiva Multipraktik (ki je nedavno poskrbel za produkcijo oglaševalske akcije za Nike Jordan v sodelovanju z Luko Dončićem ter številne druge odmevne projekte), zanje pa ga je oblikoval Aljaž Košir. Nadaljnje kreativno vodenje je Glavič v večini prepustil mlademu grafičnemu oblikovalcu Maticu Flajsu, ki je kot umetniški direktor tudi del najožje ekipe Flow Ramps in skrbi za to, da se grafična znamka razvija in izpopolnjuje. »Blagovno znamko gradimo z načrtnim delom in zavedanjem, da se nič ne zgodi čez noč. Poskušam se držati reka 'vsaka dobra enolončnica se počasi kuha'. Predani smo ustvarjanju kakovostnih vsebin in materialov, ki jih posredujemo preko družbenih omrežij. Zato sodelujemo z vrsto kreativnih posameznikov, od fotografov do oblikovalcev in ilustratorjev. Vsi pa prispevajo svoj delež v mozaik platforme Flow Ramps. Blagovno znamko gradimo tudi s stalnimi vlaganji in izboljšavami na področju infrastrukture, opreme, ter programov v ponudbi.«

Za Glaviča so urbani športi in kultura sicer od nekdaj tesno povezani z nekaterimi umetniškimi tehnikami, kjer se fotografija, video, ilustracija, grafično oblikovanje, grafiti in moda zelo tesno prepletajo s samo sceno. Stremijo h kontinuiranemu in smiselnemu ustvarjanju vizualnih vsebin, ki jih nato delijo na profilih na družbenih omrežjih. »Največ uporabljamo Instagram, veliko manj Facebook, YouTube pa nam za zdaj služi zgolj kot arhiv za naše videovsebine. Zavedamo se, da so družbena omrežja tista, ki dajo glas našemu delu. Vendar ne za vsako ceno. Želimo torej ostati zvesti svoji filozofiji in pristopu ter večinoma ne sledimo splošnim trendom glede sloga objav in vsebin, ki so trenutno 'vroče'. Zanima nas gradnja solidne blagovne znamke na dolgi rok. Zato se tudi ne poslužujemo akcij z vplivneži ali širše uporabe sponzoriranih vsebin,« poudarja Glavič.

Od kampov za otroke do festivala Punk Rock Holiday

Med storitvami imajo po besedah Glaviča nekaj paradnih konjev, ki prinašajo najboljše poslovne in družbeno odgovorne rezultate. Predvsem izpostavlja poletni kamp Flow Ramps Summer camp, ki ga letos že četrtič organizirajo v kampu Menina. Gre za kamp za otroke med 9. do 15. letom starosti, ki v objemu narave združuje urbane športe in športe na prostem. »Je sodoben tabor za otroke, ki so radi aktivni in željni novih vsebin. Peto leto zapovrstjo bomo v Slovenj Gradcu organizirali Flow Ramps fest, kjer se v treh dneh dogajanja zvrstijo številne brezplačne delavnice za otroke, rolkarski dogodek za najboljše posameznike v regiji in pester spremljevalni program. V zadnjem času izjemno uspešno sodelujemo tudi s slovenskim podjetjem Aliance, ki gradi pumptracke oziroma koloparke in skrbi za razvoj kolesarskega turizma. Zanje organiziramo otvoritve novozgrajenih pumptrackov v Sloveniji in tujini,« pojasnjuje Glavič. Najbolj pa so v ekipi Flow Ramps ponosni na večletno sodelovanje s festivalom Punk Rock Holiday v Tolminu, ki velja za enega od najboljših žanrskih festivalov na svetu in 95 odstotkov obiskovalcev prihaja iz tujine. Tam ponujajo športno aktivacijo za obiskovalce festivala. Dolgoročni cilj projekta Flow Ramps pa so po besedah Glaviča organska rast, nenehne izboljšave in inovacije na področju intelektualne lastnine in programov. »Želimo si ostati vodilni ponudnik tovrstnih vsebin v regiji in se več nagibati tudi proti drugim delom Evrope. Izjemno pomembno nam je, da uživamo ugled znotraj naše lastne kulture in skrbimo za popularizacijo urbanih športov. Našo modro barvo bi radi ponesli daleč v svet in še dolga leta delili naš entuziazem z ljudmi,« poudarja sogovornik.

flow plakat

Promocijski plakat za poletni tabor.

Ob odpovedih dogodkov ostali aktivni z digitalnimi projekti in tiskano publikacijo

Za konec smo se dotaknili preteklega »koronaleta«, ko je bila večina dogodkov odpovedanih ali prestavljenih. Pri tem Glavič poudarja, da so se z začetkom pandemije ustavili prvi  veliki javni dogodki, kjer so bili pred tem močno uspešni. Sodelovali so s številnimi mestnimi in glasbenimi festivali, ki so hipoma ugasnili in bili, kot je nazoren sogovornik, prisiljeni v hibernacijo. Tako so organizatorji prej omenjenega festivala Punk Rock Holiday odpovedali tudi letošnji dogodek, naslednjo izvedbo pa lahko pričakujemo avgusta 2022. »Že zelo hitro mi je postalo jasno, da to ne bo problem, ki se bo rešil v nekaj mesecih. Zato smo se zelo hitro preusmerili in ponudili nekaj inovativnih programov, kjer smo s pomočjo javnih zavodov organizirali delavnice za otroke, ki so bili najmanj rizična publika. Relevantni smo ostali tudi zaradi digitalnih projektov, kjer smo svoje sledilce spodbujali k aktivnemu sodelovanju v naših natečajih in akcijah,« je povedal Glavič.

Lotili so se tudi založništva in izdali tiskano publikacijo Flowzine, kjer so na 160 straneh predstavili svoje delo in delo ljudi, ki delujejo v kolektivu. Revijo Flowzine načrtujejo izdajati v omejeni nakladi enkrat letno. »Osebno pa sem prišel do spoznanja, da sta prilagodljivost in vztrajnost najpomembnejši za preživetje,« sklene Glavič.

flow

Flow Ramps Summer camp letos četrtič organizirajo v kampu Menina. Gre za kamp za otroke med 9. do 15. letom starosti, ki v objemu narave združuje urbane športe in športe na prostem.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, junij 2021, #480. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji