Pripnite (in nasmejte) se
V letalski družbi Qatar Airways so za svoje potnike pripravili nov video o varnosti na letu. Da ta ne bo klasično dolgočasen, je poskrbel komik Kevin Hart, najnovejši globalni ambasador blagovne znamke Qatar Airways.
Kot igralec pove v uvodu, so namreč ti videi največkrat neinovativni in povsem brez domišljije, sam pa je dobil nalogo, naj bo video, ki ga bo posnel, »najboljši na svetu«. Badr Mohammed Al-Meer, izvršni direktor skupine Qatar Airways, je namreč dejal, da je glavna prioriteta letalske družbe Qatar Airways varnost njihovih potnikov in posadke. Zato so želeli video, ki ga bodo vsi potniki z zanimanjem spremljali.
Poleg Kevina Harta v kar sedemminutnem videu nastopajo še manekenka Rosie Huntington-Whiteley, TikToker Khaby Lame, ustvarjalca vsebin Anwar in Amal Jibawi ter YouTuber Adam Waheed.
Video je režiral priznani hollywoodski režiser Tim Story, ki pravi, da ga veseli, da obstajajo znamke, ki želijo izstopati iz okvirjev in snovalcem ponuditi ustvarjalno svobodo.