»Prisluhnili smo njihovim zgodbam«
NLB v drugem krogu pobude »Okvir pomoči« beleži še boljši odziv mikro in malih podjetij.
Gašper Meden
NLB je v sodelovanju z agencijo Internavti lani predstavil pobudo Okvir pomoči, v okviru katere ponujajo pomoč lokalnim mikro in malim podjetjem. Kot je za MM povedala Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, se je na letošnjo izvedbo projekta #OkvirPomoči prijavilo še več podjetnic in podjetnikov, kmetovalk in kmetovalcev ter mikro in malih podjetij kot lani. Natančneje 176, od tega so jih izbrali 73. Podjetja v ožjem izboru prihajajo iz 52-ih krajev osmih slovenskih regij in skupaj opravljajo 37 različnih dejavnosti. Največ med njimi jih deluje v storitvenih, turističnih in kmetijskih panogah. »Prisluhnili smo njihovim zgodbam in jim odstopili oglasni prostor ter tako pripomogli, da bo njihov glas in delo opazil čim širši krog potencialnih kupcev. Na ta način bomo podprli njihov trud in s tem vsaj malo pripomogli k oživljanju slovenskega malega gospodarstva,« pojasnjuje Gradiškova.
Eno od novosti letošnje izvedbe projekta so uvedli že v prvi fazi, in sicer so lanski sodelujoči postali ambasadorji projekta in pravi oni so spodbujali podjetnice in podjetnike k sodelovanju v projektu. »V drugi fazi projekta, torej v fazi, kjer smo za izbrana podjetja snovali oglase in odstopali oglasni prostor, pa večjih sprememb ni bilo. Skupaj s partnerji Mastercard, Europlakat in POP TV smo sodelujočim odstopili oglasni prostor, agencija Internavti pa je za vse sodelujoče ustvarila oglase oziroma mini oglaševalske akcije,« je povedala sogovornica.