capris
Aktualno

Radio Capris je na Obali prva izbira poslušalcev in oglaševalcev

Na božični večer leta 1993 se je v radijskem etru prvič oglasil Radio Capris. Skozi leta so svoj koncept prilagajali okolju in času, pravijo pa, da se njihovo osnovno vodilo nikoli ni spremenilo: ostati blizu poslušalcem v lokalnem okolju.

V sedemindvajsetih letih oddajanja je bilo zanje eno od najbolj ključnih leto 2015, ko so se odločili za nov format oz. nov pristop do poslušalcev. Posodobili so svoj program in predstavili novo ekipo in nov slogan »Obala je zakon«. Odločitev se je več kot izplačala, prav tako pristop, ki so ga ubrali. »Takrat smo se približali poslušalcem, jih vprašali, česa si želijo. Pa ni šlo za klasične spletne raziskave, ampak smo se z njimi dobesedno dobivali na kavi, se več mesecev pogovarjali, raziskovali in na podlagi ugotovitev uvedli največjo spremembo v zgodovini radia,« pripoveduje Mitja Čehovin, odgovorni urednik Radia Capris, ki je v ekipi že 27 let.

urednik

Mitja Čehovin je v ekipi radia od samega začetka, torej 27 let. Kot najstnik se je kalil v vlogi novinarja in tonskega tehnika, bil je producent, zadnjih 13 let pa je odgovorni urednik.

V petih letih so potrojili število poslušalcev

Kot kažejo podatki Ninamedie, so v zadnjih petih letih skoraj potrojili število svojih poslušalcev, zadnje mesece pa beležijo rekordne podatke poslušanosti v svoji zgodovini. Še posebej so ponosni na šesto mesto med 56. radijskimi postajami v Sloveniji v ciljni skupini od 20 do 50 let. Kot pravijo, je to zanje izjemen rezultat, sploh ob dejstvu, da Capris s klasičnim signalom pokrije »zgolj« jugozahodni del Slovenije. »Med podatki, ki jih velja izpostaviti, so še, da imamo v svoji ciljni skupini več kot 50-odstoten delež poslušalcev na Obali, da imamo vsak teden približno 80.000 poslušalcev, kar je približno trikrat več kot pred petimi leti, in da smo daleč najbolj poslušan radio v vseh starostnih skupinah na področju obalno-kraške regije,« pravi Čehovin.

capirs

Na vprašanje, kaj jih loči od drugih radijskih postaj, je njihov odgovor preprost: »Pravzaprav vse. Izvirne akcije, ki jih povezujemo tudi z oglaševalci, s svojimi poslušalci smo v nenehnem stiku, z njimi snujemo akcije, oni celo snemajo naše promocijske spote, k nam pridejo lahko tudi samo na kavico ... In pa seveda: primorski temperament, domača beseda, pozitivne zgodbe in največja mera posluha za zgodbe iz okolja,« pravijo. Fotografija je s Caprisovega Boat Partyja.

Rekordna poslušanost v času epidemije

Dodaja, da v zadnjem času lokalni radio pridobiva na pomembnosti, kar se je še posebej izkazalo v času epidemije. »V tem času se je vloga lokalnega medija pri obveščanju izkazala za ključno in tudi naša radijska postaja je v 'koronamesecih' zabeležila najvišjo poslušanost v zgodovini,« pove. Že takoj ob razglasitvi epidemije so se aktivno usmerili predvsem v obveščanje javnosti, okrepili so delež informativnih vsebin, velik del radijskega programa pa so sodelavci oddajali kar od doma.

Rekorde so zabeležili tudi na spletu. Skoraj dva meseca so poslušalcem vsak večer pripravljali zanimive vsebine in posamezne videoprenose si je ogledalo tudi do 30.000 različnih ljudi. Bili so tudi eni od prvih, ki so začeli s t. i. »koncerti s kavča«.

Preko digitalnih kanalov tudi v druge regije

Njihov »obalni« radio preko spleta vse raje spremljajo tudi poslušalci iz drugih slovenskih regij, med katerimi izstopata osrednjeslovenska in mariborska. »Veseli nas, da tudi od drugod dobivamo pozitivne odzive – poslušalci pravijo, da jim je všeč pridih 'mediteranske klime' v radijskem etru, da nas radi poslušajo tudi izven naše regije, pa kažejo tudi podatki poslušanosti,« pravijo.

Za stik s poslušalci skrbijo tudi na druge načine in ne le preko radijskih valov. Imajo največjo primorsko stran na Facebooku z več kot 72.000 sledilci, prenovili pa so tudi spletno stran, ki je s svojo sodobno podobo prijazna tako poslušalcem kot tudi oglaševalcem.

koncert

Radio izstopa tudi z dogodki. Najodmevnejši je Caprisov koncert, ki je postal sinonim za največjo koncertno zabavo na Obali.

Radijska postaja z največjimi dogodki na prostem

Radio iz povprečja drugih radijskih postaj izstopa tudi z dogodki. Najbolj odmeven je Caprisov koncert, ki je postal sinonim za največjo koncertno zabavo na Obali, med nastopajočimi pa so do zdaj najbolj izstopali Parni valjak, Gibonni, Plavi orkestar, Dan D, Siddharta, Big Foot Mama, Jan Plestenjak, Vlado Kreslin in drugi. Pripravili so tudi Caprisov Boat Party – prvi tovrstni dogodek na slovenskem morju, ko se je v zalivu zbralo približno šestdeset plovil. Poleg tega radijska ekipa poslušalcem večkrat pripravlja različna presenečenja na terenu, kot so jutranji zajtrki na prostem ali poletna oddajanja s plaž.

Pomoč tistim, ki jo potrebujejo

Ob vseh uspehih ne pozabljajo na družbeno odgovorno noto, saj imajo dobrodelne akcije zanje prav poseben pomen. V zadnjih desetih letih so organizirali več kot 50 večjih in manjših dobrodelnih akcij, med katerimi je bil najbolj izpostavljen veliki koncert leta 2019, ko so soorganizirali edini uradni koncert za pomoč dečku Krisu, za katerega se je povezala vsa Slovenija.

Podpirajo tudi lokalno gospodarstvo, saj pravijo, da se (kljub temu, da so komercialna radijska postaja) dobro zavedajo svoje vloge in dejstva, da brez gospodarstva ni medijev. »Že po prvem valu epidemije smo brezplačni programski prostor in prostor na družbenih omrežjih namenili manjšim podjetnikom z Obale, ki so se znašli v stiski. Na začetku drugega vala smo podprli lokalne gostince, hkrati pa smo z dobrotami, ki so jih pripravili, presenetili zdravstveno osebje v vseh ustanovah na Obali. Trenutno pa snujemo nov projekt, s katerim bomo pomagali pri zagonu tistim, ki so mirovali zadnjih nekaj mesecev. Oblikovali bomo nekakšen sklad, preko katerega bodo mala podjetja v največjih težavah lahko izkoristila kar nekaj programskega prostora povsem brezplačno,« naštejejo.

Prispevek je bil prvotno objavljen v 479. številki Marketing magazina

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji