bla
Aktualno

Radovan Arnold nazaj v Arnoldvuga+

Radovan Arnold, kreativni direktor in ustanovitelj agencije Arnoldvuga+, zapušča mesto kreativnega direktorja v agenciji Herman & partnerji.

Vrača se v svojo matično agencijo Arnoldvuga+, kjer bo skrbel za vrsto naročnikov, med drugim za prenovljeno podobo Prve lige (Nogometna zveza Slovenije),katere glavni pokrovitelj je zdaj družba Telemach. Hkrati pa ostaja partner v Herman & partnerji. Kot pojasnjujejo v agenciji Herman & partnerji, se »partnerska struktura« agencije prilagaja strateškim razvojnim usmeritvam. Kot smo razumeli, bo Mercator (večjega naročnika agencije) še naprej upravljala agencija Herman & partnerji. 

Arnold je letos postal tudi predsednik upravnega odbora Fundacije Brumen. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji