rotary
Aktualno

Rotary Slovenija, OKS in Petrol združili moči s projektom Podari nasmeh

V Rotary Slovenija so v partnerstvu s Petrolom in Olimpijskim komitejem Slovenije (OKS) spisali zgodbo »Podari nasmeh«, v okviru katere želijo zmanjšati uporabo plastenk za vodo in podpreti športnike iz socialno šibkejših okolij.

Steklenko Glassy Classy so v Rotary Slovenija predstavili pred enim letom, njihov cilj pa je bil, da Slovenija v petih letih postane prva država na svetu brez uporabe plastenk za enkratno uporabo. Do marca 2022 je uporabnikom steklenk Glassy Classy uspelo zmanjšati odpad plastenk za 10 odstotkov, s triletno uporabo slovenske steklenke pa lahko uporabniki zmanjšajo ogljični odtis proizvodnje embalaže za kar 98 %.

Podpora lokalni proizvodnji in mladim športnikom

V Petrolu pravijo, da so zavezani k ekonomski, družbeni in okoljski trajnosti, zato so z veseljem pristopili k partnerstvu z OKS in Rotary Slovenija, saj lahko na navdihujoč način zmanjšajo uporabo plastenk za vodo ter obenem zbirajo sredstva za dober namen. Od vsakega nakupa steklenke, ki bo na voljo na izbranih Petrol bencinskih servisih in eShopu, bo Petrol namenil donacijo 2,5 evra za program Botrstvo v športu. Namen programa je poskrbeti za nadarjene mlade športnike, ki zaradi različnih vzrokov nimajo dovolj sredstev za športno udejstvovanje.

Prvi korak za lepšo prihodnost

»Veseli nas, da se pobudi za svet brez plastike pridružuje vse več partnerjev. Svet lahko na bolje spremenimo le z lastnim zgledom in nakup steklenke Glassy Classy je lahko prvi korak v lepšo, čistejšo in bolj zdravo prihodnost,« je poudaril Iztok Seljak, konceptualni vodja projekta in guverner Distrikta 1912. Zaradi svoje dobrodelnosti projekt Glassy Classy uživa v podpori številnih športnikov, med njimi so ambasadorji Janja Garnbret, Benjamin Savšek, Peter Kauzer, Žan Kranjec, Žan Košir in drugi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji