kolacki
Aktualno

S kolački proti pretiranemu nakupovanju hrane

Verjetno poznate »pravilo«, da se po nakupih ni dobro podati lačen. V Belgiji so predstavili kolaček, ki pomaga, da boste nakupovali siti, posledično pa boste kupili manj hrane in je zato tudi manj zavrgli.

Kljub temu, da Belgijci pravijo, da neradi mečejo hrano v smeti, podatki kažejo, da od 931 milijonov ton letno zavržene hrane skoraj 570 milijonov ton zavržejo v gospodinjstvih. Marsikatero živilo konča v smeteh, ker kupimo preveč hrane, ki je nato ne porabimo. Belgijska podružnica agencije Wunderman Thompson je zato z ministrstvom za kmetijstvo in ribištvo ter flandrijsko Javno agencijo za odpadke ustvarila »Shopcakes«. Gre za pameten prigrizek, ki ga lahko pojeste, preden se odpravite nakupovat živila in tako preprečite impulzivno nakupovanje. Recept za kolačke je ustvaril chef Dominique Persoone, pri tem pa je bil pozoren na to, da je uporabil sestavine, ki jih imamo doma v večini gospodinjstev in jih tudi pogosto zavržemo.

»Za vsakega chefa je metanje hrane v smeti pravi greh. Da bi se soočili s to težavo, smo želeli poiskati sestavine, ki so okusne, poleg tega pa nam tudi pomagajo, da dlje časa ostanemo siti – na primer banane in oreščke, pa tudi živila, ki jih pogosto zavžemo, kot je star kruh,« je ob začetku akcije povedal Dominique Persoone.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji