»S Tosamo dihamo isto energijo«
Ženske se čedalje bolj zavedamo, da ni pomembno le, da so čim bolj ekološko in naravno proizvedeni hrana, ki jo uživamo, in kozmetika, ki jo uporabljamo. Naravni morajo biti tudi izdelki za intimno nego, ki jih uporabljamo velik del svojega življenja.
Tina Guček
Tosama je v nabor svojih izdelkov uvrstila izdelke prestižne blagovne znamke Natura Femina Organic, za katere pravijo, da izpolnjujejo visoke zahteve in standarde v intimni negi – v smislu inovativnosti, sodobnih rešitev in trajnostnih usmeritev. In ker posebna blagovna znamka zasluži posebno ambasadorko, so se v Tosami odločili za Ulo Furlan. Navdušila jih je, ker je sodobna, vsestranska, naravna, iskrena in čustvena. »Vemo, da je ženska z visokimi merili, ki ve, kako pomembna je skrb zase. Zaveda se, da mora biti vse, kar se dotika njenega telesa, pristno, naravno in neponarejeno. Ta njena visoka načela poznajo tudi druge ženske v Sloveniji, številnim predstavlja zgled in mnoge se ravnajo po njej. Ker je brez oklevanja pristala na sodelovanje in ker je po preizkušanju naših izdelkov ugotovila, da so kot ustvarjeni zanjo, smo vedeli, da smo se odločili prav,« so zadovoljni v Tosami.
Prisega na tradicijo in na lokalne znamke
Ula Furlan pravi, da se zares zaveda, kako pomembno je, da v življenju uporabljamo izdelke, ki so zdravi, organski in ekološki, tudi zato, ker jo je na to opozorilo kar njeno telo samo. »Že ob najstniških podvigih v stilu 'pri sedemnajstih si bom privoščila piercing v jeziku' mi je še bolj postalo jasno, kako občutljivo in odzivno je naše telo. Po moji koži se je namreč močno razplamtela alergija na kirurško jeklo. Zato se mi zdi zelo pomembno vedeti in se zavedati, kaj dajemo na in v naša telesa, kakšen je naš življenjski ritem, kakšne so surovine, s katerimi se hranimo tako fizično kot duševno, s kakšnimi materiali se 'družimo', kako se odzivamo na svet in kako smo lahko do njega in nas bolj prijazni, skrbni in učinkoviti,« je prepričana.
Ko se odpravi po nakupih, daje prednost (če ima le možnost za to) organskim in ekološkim izdelkom, čeprav prizna, da ne preverja vsakega izdelka sproti. Predvsem se v deklaracije podrobneje spusti ob srečanju z novimi izdelki, prav zato pa (če se le da) prisega tudi na tradicijo in na lokalne znamke. Pri takšnih nakupih namreč ne dvomi, kaj kupuje in koga podpira.
Iskreno priporočilo je najboljši oglas
Pri izbiri izdelkov, ki jih še ne pozna, Ula najbolj zaupa iskrenim priporočilom od ust do ust: »Ko mi izdelek pohvalijo mami, teta, prijatelji, kolegi ..., potem vem, da je stvar zares dobra. Mislim, da je to še danes najboljša reklama. Osebna izkušnja in iskreno priporočilo. Sicer pa zaupam tudi strokovnjakom oz. profesionalcem – o telesu, telovadbi in gibanju enim, o prehrani drugim, o lepotnih izdelkih in kozmetiki spet tretjim. Veliko imamo odličnih poznavalcev in blagovnih znamk z raznovrstnih podočij, zato kakovostne informacije iščem – običajno preko spleta – pri njih,« pove sogovornica, ki pravi, da »ne bi mogla živeti« brez kreme za obraz in seruma ter svojega najljubšega parfuma, kot svoje najljubše blagovne znamke kozmetike pa našteje Kozmetiko Afrodita, La Roche Posay in seveda Tosamo.
Ko se odloča za sodelovanje z blagovnimi znamkami, jo prepričajo projekti s konkretno vizijo, rdečo nitjo in noto, pa tudi kakovost, strast, tradicija in profesionalnost. »Pa ambicija videti in delati dobro, in se ob tem učiti ter nadgraditi tudi sebe,« še doda. Pri sodelovanju s Tosamo jo najbolj navdušuje dejstvo, da »bivajo skupaj in dihajo isto energijo«: »Z ekipo izjemnih žensk tudi profesionalni klici preko Zooma vedno trajajo kakšno minuto dlje, ker se rade vidimo, slišimo, med seboj izmenjujemo ideje, smo ustvarjalne in delamo. Predvsem pa nam je mar. Zase, za ženske, za naš um in telo,« pravi.
Eko ni nujno samo vreča sadja ali krompirja
Ulo Furlan veseli, da vedno več ljudi opazuje, zaznava in bolj poglobljeno razmišlja ter se odziva – nase, na svet, na okoljske stiske, na kakovost lastnega in siceršnjega bivanja. »S tem zavedanjem, znanjem in radovednostjo pa se širijo tudi ideje in obzorja. Pomembno je biti vsesplošno bolj prisoten in odprt. Informacije so nam na voljo, dostopne so, na voljo so prav tako že vrhunski izdelki, s katerimi in zaradi katerih lahko delamo prve in konkretne korake v pravo, boljšo smer. In, ja – eko ni nujno samo vreča sadja ali krompirja. Lahko je celovit, celosten življenjski slog,« sklene.
V Tosami so se z vplivnostnim marketingom začeli intenzivneje ukvarjati pred nekaj leti, ko so postali sponzorji projekta Miss Slovenije. Od takrat redno sodelujejo tudi z nekaj blogerkami in z izbranimi mikrovplivneži, vključili so se v določene televizijske oddaje, ki omogočajo tovrstno pojavljanje. »Naše izkušnje so dobre, saj smo vedno zelo natančno izbrali ciljno skupino, ki jo obvladuje posamezna vplivnica – dejansko delamo samo z ženskami. Predvsem pri blagovni znamki ženske intimne nege in izdelkov za otroke beležimo rast prepoznavnosti, precej pa smo pridobili tudi pri pestrosti naših digitalnih vsebin, saj izkušnje vplivnic redno vključujemo vanje,« so zadovoljni. Ker imajo lastno maloprodajno mrežo, je učinek takšnih sodelovanj zelo hitro in konkretno merljiv, predvsem so zelo učinkoviti popusti, ki jih objavijo v sodelovanju z objavami vplivnežev, spremljajo pa tudi pridobivanje sledilcev – in tudi tu beležijo zadovoljivo rast.
Članek je bil objavljen v spomladanski prilogi SaMMozavestno, ki jo lahko prenesete na svoj računalnik ali telefon.