skaza DE
Aktualno

Skaza z interaktivnim kvizom o vrtnarjenju do novih kupcev na nemškem trgu

V Plastiki Skaza so ob širjenju prepoznavnosti na nemškem trgu združili moči s podjetjem Escapebox, da bi nagovorili uporabnike in jim predstavili kompostnik Bokashi Organko.

Plastika Skaza in domači specialisti za igrifikacijo, Escapebox, so ustvarili interaktiven kviz o vrtnarjenju, ki je domače in ljubiteljske vrtnarje izzival z vprašanji o pridelkih, delu na vrtu, orodjih in seveda kompostiranju. Ključni cilj akcije je bil vključiti čim večje število uporabnikov in ustvariti kakovostno segmentirano bazo nemških domačih vrtnarjev. Njih želijo namreč v nadaljnjem procesu preko lastnih kanalov izobraževati o vseh pozitivnih učinkih, ki jih kompostniki Bokashi Organko prinašajo v vsak dom in vrt.

Prikupna, sproščena komunikacija in zabavna ilustracija

Osrednji lik kviza je bil posebej za to akcijo ustvarjen ilustracijski lik Bokashi Organko, ki je med kvizom komuniciral z uporabniki, ti pa so po koncu kviza, glede na število pravilnih oziroma nepravilnih odgovorov, prejeli povratno informacijo v obliki zabavnega segmenta. Tudi ta je bil edinstveno ustvarjena ilustracija krovnega lika Bokashija, le da je tu obiskovalce pozdravil v zabavni preobleki posameznega segmenta – feferona, kumare, krompirja ali paradižnika.  

skaza1

V akciji so sodelovali Anja Damjanovič, Katja Hus in Matija Torlak kot predstavniki naročnika in Blaž Pregelj, direktor projekta Escapeboxu. Pod kreativno zasnovo sta se poleg Blaža Preglja podpisala še Nina Križaj in Andrej Eržen, ilustracije so delo Maruše Žemlja, razvoj pa delo Tineta Pintarja.

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji