Skaza z interaktivnim kvizom o vrtnarjenju do novih kupcev na nemškem trgu
V Plastiki Skaza so ob širjenju prepoznavnosti na nemškem trgu združili moči s podjetjem Escapebox, da bi nagovorili uporabnike in jim predstavili kompostnik Bokashi Organko.
Plastika Skaza in domači specialisti za igrifikacijo, Escapebox, so ustvarili interaktiven kviz o vrtnarjenju, ki je domače in ljubiteljske vrtnarje izzival z vprašanji o pridelkih, delu na vrtu, orodjih in seveda kompostiranju. Ključni cilj akcije je bil vključiti čim večje število uporabnikov in ustvariti kakovostno segmentirano bazo nemških domačih vrtnarjev. Njih želijo namreč v nadaljnjem procesu preko lastnih kanalov izobraževati o vseh pozitivnih učinkih, ki jih kompostniki Bokashi Organko prinašajo v vsak dom in vrt.
Prikupna, sproščena komunikacija in zabavna ilustracija
Osrednji lik kviza je bil posebej za to akcijo ustvarjen ilustracijski lik Bokashi Organko, ki je med kvizom komuniciral z uporabniki, ti pa so po koncu kviza, glede na število pravilnih oziroma nepravilnih odgovorov, prejeli povratno informacijo v obliki zabavnega segmenta. Tudi ta je bil edinstveno ustvarjena ilustracija krovnega lika Bokashija, le da je tu obiskovalce pozdravil v zabavni preobleki posameznega segmenta – feferona, kumare, krompirja ali paradižnika.
V akciji so sodelovali Anja Damjanovič, Katja Hus in Matija Torlak kot predstavniki naročnika in Blaž Pregelj, direktor projekta Escapeboxu. Pod kreativno zasnovo sta se poleg Blaža Preglja podpisala še Nina Križaj in Andrej Eržen, ilustracije so delo Maruše Žemlja, razvoj pa delo Tineta Pintarja.