soff
Aktualno

SOF: Nova priložnost za mlade kreativce

Tekmovanje mladih kreativcev pod okriljem Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) je priložnost, da domači kreativni talenti, ki imajo manj kot 30 let, pokažejo svoje znanje in veščine na nacionalni ravni.

Tekmovanje poteka v dveh zaporednih dneh. Prvi dan tekmovalci preko spleta prejmejo navodila za reševanje izziva, po tem pa imajo 24 ur časa, da s konceptom integrirane digitalne kampanje odgovorijo na razpisani izziv in tako pokažejo, kako bi z digitalno tehnologijo na kreativen način nagovorili ciljno občinstvo. Zmagovalni par bo izbrala petčlanska žirija, ki ji bo predsedoval Tine Lugarič, soustanovitelj in kreativni direktor studia Trampolin.

Najboljši pari, ki se uvrstijo v ožji izbor, predstavljajo rešitve pred žirijo in drugimi tekmovalci, najboljši trije pari pa celo na odru 31. SOF-a.

Organizatorji so sporočili, da tekmovalce letos čaka posebno presenečenje. Zmagovalni par bo odpotoval v Lizbono, kjer se bo med 1. in 4. novembrom 2022 brezplačno udeležil mednarodne konference Web Summit, ob tem pa bo vsak prejel po 500 evrov žepnine.

Prijave na natečaj so odprte do 13. maja 2022.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji