SOF PO SOF-U: Ideja, ki vzbudi »pokoncine«
Oglaševalska akcija »Uau«, ki so jo za Big Bang zasnovali v agencijah Pristop in Renderspace, je ena od treh letošnjih akcij, ki so najbolj navdušile žirijo SOF-a.
Tina Guček
Komunikacijska platforma »Uau« je prejela veliko in zlato nagrado, poleg tega je žirija oglaševalsko akcijo »Uau« nagradila z zlato in srebrno nagrado, »Gledawc« pa je prejel še eno srebrno. Žiga Vraničar, vodja strateškega razvoja v Renderspaceu, je za MM povedal, da so že na začetku vedeli, da bo projekt uspešen, saj naročnik ni želel »le« kampanje, ampak dolgoročno komunikacijsko platformo, ki izhaja iz podatkov in jo bodo lahko razvijali še naprej tudi po izteku oglaševalske akcije. »Zato smo si vzeli čas in dodobra spoznali uporabnike z obogatitvijo že obstoječih kvantitativnih podatkov z digitalno analitiko, poglobljeno analizo družbenih omrežij, iskalnih nizov in dodatnimi kvalitativnimi metodami zbiranja podatkov. Podatki so tako postali temelj za poznavanje ciljnih skupin, snovanje sporočil, izbor kanalov in delitev sredstev med njimi – kar se je odrazilo tudi v rezultatih,« je zadovoljen Vraničar.
Iskali so deset dobrih izrazov
Peter Zabret, starejši snovalec v Pristopu, pravi, da so pri vzklitju ideje najprej izhajali iz podatkov, nato pa iz dejstva, da če se jim uspe izmisliti vsaj deset dobrih izrazov, ima potencial za razvoj. »Sledil je vikend in hitro je padla ideja za »plesesanje«, nato je bil po televiziji predvajan maraton, treba je bilo speči nekaj za obiske in nastal je »pekatlon«, za »gledawca« pa lahko sami uganete, kje se je porodil. Sicer pa je sama zasnova ustvarjena za prilagajanje trenutnim razmeram, čemur gre verjetno pripisati, zakaj je med žirijo in splošno javnostjo vzbudila »pokoncine«,« pravi.