sportina
Aktualno

Ste pripravljeni na poletje?

Namig: če ti modni kosi še vedno manjkajo v vaši garderobni omari, potem še niste!

Modni svet nas vsako sezono navduši z novimi modnimi trendi. In če obstaja sezona, ki je najbolj živahna, koketna in pogumna s kroji, barvami in potiski, potem je to zagotovo poletna. Visoke temperature tako »zakuhajo« še več pogledov na čudovite modne kombinacije ulične piste, na kateri letos zagotovo ne smete manjkati tudi vi! Tokrat vam svetuje XYZ!

Preverite modne trende poletja 2021, pri tem pa ne pozabite, da so priznana imena mode s promo kodo POLETJE30 na XYZ spletni trgovini na voljo kar s 30-odstotnim popustom. Popust velja za PROMO izdelke, izkoristite pa ga lahko le do ponedeljka, 31. maja 2021.

Logomanija

Ta kričeči trend je preprosto preplavil modno industrijo, minimalizem je v tem kontekstu popolnoma »out«. Dovoljeno je vse, logo na logo, uporaba preteklih logotipov blagovne znamke, preoblikovanje obstoječega logotipa, celo napačno črkovanje imena znamke. Edino, kar ni dovoljeno? Uganili ste, izostanek logotipa!

sport1

 

sport2

 

sport3

 

sport4

 

sport5

sport6

Za vse izdelke na fotografijah velja XYZ KODA ZA POPUST: POLETJE30

Retro nostalgija

Barvne kombinacije in kroji, ki se jih spomnimo še iz otroštva. Seveda v osveženi preobleki in pripravljeni na hiter moderni tempo življenja. Trend, ki je preplavil družbena omrežja in navdušil modne vplivneže, lahko to poletje nosite tudi vi, četudi se v vaši omari že dolgo več ne skriva garderoba 80-ih let.

sport7

 

sport8

 

sport9

sport10

 

sport11

sport12

Za vse izdelke na fotografijah velja XYZ KODA ZA POPUST: POLETJE30

Naj kričijo barve

Pasteli so sicer večni, a to poletje zagotovo ne dovolj drzni. Modna industrija se je odločila, da bo letošnjo vročo sezono ponovno obudila kričeče barve. Kako jih boste kombinirali, je prepuščeno osebnemu okusu, mi pa zagotovo navijamo za kričeč »total look«.sport13

 

 

sport14

sport15

 

sport16

 

sport17

sport18

Za vse izdelke na fotografijah velja XYZ KODA ZA POPUST: POLETJE30

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji