»Telefon je moj stalni spremljevalec«
Alji Horvat, mladi umetnici, ki sodeluje z Barcaffèjem in EQUO ter številnimi drugimi slovenskimi in tujimi blagovnimi znamkami, smo namenili naslovnico priloge SaMMOzavestno, saj odlično ponazarja tematiko revije – kreativnost v povezavi z uspešnostjo.
Tina Guček
Taja Košir Popovič za Equo, osebni arhiv
Ilustratorka je našo pozornost pritegnila tudi kot ambasadorka pametnega telefona Samsung Galaxy Note20, ki jo je navdušil tako s svojo elegantno podobo kot tudi z uporabnostjo in dejstvom, da lahko na njem tudi riše.
23-letna Štajerka pravi, da je odrasla s telefoni na tipke, ki so jih z vrstniki v mlajših letih uporabljali predvsem za igranje igric in pošiljanje »tistih stotih zakupljenih kratkih sporočil«, svoj prvi pametni telefon pa je dobila v drugem letniku srednje šole. »Spomnim se, kako smo bili vsi navdušeni, ko smo si lahko na telefon naložili različne aplikacije in ko so telefoni dobili tudi sprednjo kamero. Danes pa si niti jaz in verjetno še marsikdo drug sploh ne zna predstavljati življenja brez pametnih telefonov. Ko dobro pomisliš, so nam pametni telefoni olajšali mnogo stvari. Zdaj za pisanje e-pošte, sporočil, videokonference, brskanje po spletu, gledanje videov, poslušanje pesmi, pisanje v beležko ali vnos pomembnih opravkov v koledar ne potrebuješ več osmih različnih stvari, ampak nam vse to omogoča telefon,« pravi.
Nepogrešljivih aplikacij je kar precej
Zanjo je pri pametnem telefonu najbolj nepogrešljiva kamera, ki ji omogoča »shranjevanje« njenih najljubših trenutkov. »Ravno pred kratkim sem na telefonu odkrila tudi funkcijo gif, s katero lahko kratke trenutke v videoposnetkih pretvorim v krajšo animacijo. Med aplikacijami, brez katerih ne morem, so še aplikacije za poslušanje glasbe, družbena omrežja in beležka,« našteje Alja Horvat. Slednjo ogromno uporablja predvsem, odkar ima S Pen pisalo, s katerim lahko svoje misli zapiše zelo hitro in še preden jih pozabi. Ko potuje, in tudi sicer, kadar je ni doma, pa se ji zdita najbolj uporabni e-pošta in spletno bančništvo. »Spomnim se časov, ko še nisem uporabljala spletnega bančništva in sem stanje na računu morala vedno preverjati na bankomatih. Zato lahko rečem, da mi spletna banka resnično prihrani ogromno časa. Veliko mi pomeni tudi dostop do spleta, ki mi omogoča, da lahko kadar koli in kjer koli dostopam do informacij,« pove.
Izbira le projekte, ki jo veselijo
Vplivnostni marketing je zadnje čase postal precej priljubljen in številni vplivneži se srečujejo s ponudbami za sodelovanja z različnimi podjetji. Alja Horvat pravi, da se pri odločanju o potencialnih sodelovanjih s podjetji vedno najprej vpraša, ali bi njihov izdelek sploh rada uporabljala, ali se sploh ujema s tem, kar počne, in kaj več ji lahko nudi od sorodnega izdelka, ki ga ima trenutno. »Pri tem je zelo pomembno tudi vprašanje, ali bo mojim sledilcem ta izdelek zanimiv. Vsekakor mi večina ljudi na družbenih omrežjih sledi zaradi ilustracije, zato se mi zdi prav, da je vsebina sodelovanj usmerjena v to smer. Če pa govorimo o sodelovanju pri projektih, za katere oblikujem, izberem le tiste, za katere vem, da bom pri njih z veseljem sodelovala. Vedno izbiram le takšna sodelovanja in projekte, za katere vem, da me zanimajo, saj bova tako tudi s končnim izdelkom zadovoljna jaz in – kar je najpomembnejše – tudi naročnik. Sem zagovornica tega, da bi bilo treba izbirati le projekte, ki nas veselijo in zanimajo, saj je delati pri teh projektih potem zares lepo in ti to prinese ogromno zadovoljstva. Vem pa, da nismo vedno v poziciji, da bi lahko izbirali,« še doda.
Zgodba, v katero verjame
Med drugim se je odločila za sodelovanje s Samsungom in postala ambasadorka pametnega telefona Galaxy Note20. Pravi, da je zelo ponosna, da je lahko del takšne zgodbe, saj vanjo resnično verjame. »Moj Samsung Note je odličen in ga resnično z veseljem uporabljam, saj mi omogoča, da lahko z njim ustvarjam na vsakem koraku in upam, da s tem navdihujem tudi druge. Predvsem pa upam, da bom skozi svoje ambasadorstvo pri Samsungu še komu približala uporabo telefona tudi za druge namene, ki nam pogosto niso prioriteta,« razmišlja.
Kot rečeno, je ena od stvari, ki jo na telefonu najbolj navdušuje, S Pen pisalo, za katerega pravi, da ji resnično olajša delo predvsem pri zapisovanju svojih misli v beležko: »Včasih sem morala vse svoje ideje in misli natipkati, z S Pen pisalom pa gre vse skupaj veliko hitreje. Všeč mi je tudi to, da Samsung malenkost popravi tvoj rokopis oziroma tvoje poteze lepše oblikuje. Zelo praktično je tudi to, da lahko na zares preprost način zelo lepo urediš zapiske in da telefon na nek način deluje tudi kot manjša grafična tablica.«
Z njim tudi riše
Navdušuje jo tudi dejstvo, da lahko z S Pen pisalom v Samsungovi aplikaciji tudi riše. »Na telefonu je že na voljo aplikacija Pen Up, v kateri najdemo zbirko različnih čopičev. V njej lahko tudi deliš svoje risbe z drugimi oziroma si ogledaš in komentiraš, kaj so ustvarili drugi, saj aplikacija deluje tudi kot družbeno omrežje. Sama za risanje uporabljam še aplikacijo Autodesk SketchBook, ki omogoča tudi risanje v plasteh, kar vsaj meni osebno ogromno pomeni. Plasti ti lahko zelo olajšajo risanje, pa tudi čopiči, ki so na voljo, so odlični,« je navdušena.
Med vikendi telefon »počiva«
Telefoni so dandanes nekakšen modni dodatek in tudi Alja Horvat se strinja, da je v prvi vrsti najbolj pomembno, da je telefon uporaben in funkcionalen, hkrati pa mora biti tudi estetsko privlačen. »Pomembno se mi zdi, da se, ko telefon primem v roko, z njim dobro počutim. Najbolj so mi pri mojem Galaxy Note všeč barva 'mystical bronze', ki je res čudovita, in pa zaobljeni robovi na zaslonu. Prav tako je telefon videti zares elegantno brez tipk na zaslonu in pa z izbočeno kamero na zadnji strani,« izpostavi njegove vizualne prednosti.
Ob koncu pogovora doda, da je telefon njen stalni spremljevalec, saj ga nikoli ne ugasne zares, na način, da bi si privoščila »digitalno razstrupljanje« in se ga dva dni dejansko ne bi dotaknila. Se pa med vikendi poskusi čim bolj »odklopiti« od družbenih omrežji. »Vikende večinoma preživim v krogu družine, v naravi z mojo psičko, če pa je slabo vreme, si lahko brez slabe vesti privoščim maraton svojih najljubših serij. Že nekaj časa med vikendi ne delam, torej ne odpisujem na e-pošto in ne delam pri službenih projektih, če mi čas to omogoča. Prosti čas čez vikend mi pomeni ogromno, saj se takrat lahko spočijem in naberem energijo za nov delovni teden,« zaključi.
Alja ustvarja tudi motive za ovitke telefonov. Sama pravi, da ima na ovitku najraje motive z rožastimi vzorci oz. motive, kjer se vzorci ponavljajo. Zdi se ji, da so takšni najljubši tudi kupcem. »Trenutno je moj ovitek sicer bel, vendar si bom v prihodnosti najverjetneje naročila enak cvetlični motiv, kot sem ga imela na prejšnjem telefonu,« pravi.
Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, december 2020, #474. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.