nino bavcar
Aktualno

TikTok: »Na koncu je vse odvisno od uporabnikov«

Vse več blagovnih znamk tudi v Sloveniji stavi na TikTok – med njimi je tudi McDonald's, kjer so v sodelovanju z agencijo Futura DDB posneli najbolj gledan video na TikToku v Sloveniji. Do danes se lahko pohvali z več kot 409 tisoč ogledi.

V Futuri DDB pravijo, da TikTok ni prostor za ustvarjanje oglasov, ampak za ustvarjanje TikTokov, kljub temu pa blagovnim znamkam omogoča promocijo – le da je ta drugačna, kot so je vajene. »Kot vemo, v Sloveniji še ni možno oglaševati na TikToku, česar se zavedajo tudi uporabniki, ki na TikTok zahajajo predvsem zato, da zbežijo stran od oglasnega bombardiranja. Klasično prodajno vsebino je zato treba zamenjati s takšno, ki deluje na TikToku. Izdelki in ponudba naj bodo sekundarnega pomena, v prvem planu pa naj bodo ljudje in vsebine, s katerimi se lahko uporabniki znamke poistovetijo,« je za MM povedal Nino Bavčar, ustvarjalec kreativnih vsebin v agenciji Futura DDB.

»Nikoli ne veš, kateri video bo na koncu viralen«

Za McDonald's, ki je pristal na 3. mestu najuspešnejših slovenskih znamk na TikToku, so posneli več TikTokov, za najuspešnejšega (oz. gledanega) pa se je izkazal tisti, na katerem je zaposlena pokazala, kakšno funkcijo imajo žlice pri oblikovanju sladoleda McFlurry. Zanimivo je, da se je Ninu Bavčarju prav ta zdel »najšibkejši« in je celo razmišljal, ali bi ga sploh vključil v snemanje. »Bi rekel, da na TikToku nikoli ne veš, kateri video bo na koncu viralen. Lahko se sicer držiš nekih formul, kot so čas objavljanja, unikatna oziroma zabavna vsebina, prava izbira nastopajočih … Ampak na koncu je vse odvisno od uporabnikov. Niti uporabniki Facebooka niti uporabniki Instagrama trenutno nimajo takšne moči, kot jo imajo uporabniki TikToka,« pravi.

TikTok tekmec celo Netflixu?

Trendi se na TikToku hitro menjajo, Bavčarja pa smo vseeno vprašali, katere bi izpostavil kot trenutno najbolj aktualne. Kot pravi, najprej pomisli na meme. »Aktualni so že nekaj časa, ampak za zdaj še ne kaže, da bi njihova priljubljenost padala. Se mi zdi, da so ljudje najprej mislili, da bo TikTok zgolj še eno omrežje, podobno Instagramu in Facebooku. Ampak pokazal je, da je več kot to. Ima sposobnost, da uporabnikom nudi občutek, kot da bi gledali YouTube. Celo Netflix je pred kratkim naznanil, da dojema TikTok kot svojega resnega tekmeca. In če to upoštevamo, je trenutni trend TikToka, da uporabnikom daje avtentično, v nasprotju z Netflixom nezaigrano videovsebino, ki v ospredje postavlja ljudi in njihove prigode oziroma situacije, s katerimi se lahko uporabniki poistovetijo,« pravi Nino Bavčar. Hkrati poudari, da je pomembno, da znamke ne vidijo TikToka zgolj kot platformo, kjer lahko postavljajo izzive za svoje oboževalce. Ti časi so po njegovih besedah že mimo. »Zdaj je pomembno, da znamke pripovedujejo zgodbe in izpostavljajo svojo človeško plat. Še vedno pa čakamo, da pride oglaševanje v Slovenijo, kar bo po vsej verjetnosti strategijo nastopa na TikToku spet obrnilo za 180 stopinj,« še doda.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji