nino bavcar
Aktualno

TikTok: »Na koncu je vse odvisno od uporabnikov«

Vse več blagovnih znamk tudi v Sloveniji stavi na TikTok – med njimi je tudi McDonald's, kjer so v sodelovanju z agencijo Futura DDB posneli najbolj gledan video na TikToku v Sloveniji. Do danes se lahko pohvali z več kot 409 tisoč ogledi.

V Futuri DDB pravijo, da TikTok ni prostor za ustvarjanje oglasov, ampak za ustvarjanje TikTokov, kljub temu pa blagovnim znamkam omogoča promocijo – le da je ta drugačna, kot so je vajene. »Kot vemo, v Sloveniji še ni možno oglaševati na TikToku, česar se zavedajo tudi uporabniki, ki na TikTok zahajajo predvsem zato, da zbežijo stran od oglasnega bombardiranja. Klasično prodajno vsebino je zato treba zamenjati s takšno, ki deluje na TikToku. Izdelki in ponudba naj bodo sekundarnega pomena, v prvem planu pa naj bodo ljudje in vsebine, s katerimi se lahko uporabniki znamke poistovetijo,« je za MM povedal Nino Bavčar, ustvarjalec kreativnih vsebin v agenciji Futura DDB.

»Nikoli ne veš, kateri video bo na koncu viralen«

Za McDonald's, ki je pristal na 3. mestu najuspešnejših slovenskih znamk na TikToku, so posneli več TikTokov, za najuspešnejšega (oz. gledanega) pa se je izkazal tisti, na katerem je zaposlena pokazala, kakšno funkcijo imajo žlice pri oblikovanju sladoleda McFlurry. Zanimivo je, da se je Ninu Bavčarju prav ta zdel »najšibkejši« in je celo razmišljal, ali bi ga sploh vključil v snemanje. »Bi rekel, da na TikToku nikoli ne veš, kateri video bo na koncu viralen. Lahko se sicer držiš nekih formul, kot so čas objavljanja, unikatna oziroma zabavna vsebina, prava izbira nastopajočih … Ampak na koncu je vse odvisno od uporabnikov. Niti uporabniki Facebooka niti uporabniki Instagrama trenutno nimajo takšne moči, kot jo imajo uporabniki TikToka,« pravi.

TikTok tekmec celo Netflixu?

Trendi se na TikToku hitro menjajo, Bavčarja pa smo vseeno vprašali, katere bi izpostavil kot trenutno najbolj aktualne. Kot pravi, najprej pomisli na meme. »Aktualni so že nekaj časa, ampak za zdaj še ne kaže, da bi njihova priljubljenost padala. Se mi zdi, da so ljudje najprej mislili, da bo TikTok zgolj še eno omrežje, podobno Instagramu in Facebooku. Ampak pokazal je, da je več kot to. Ima sposobnost, da uporabnikom nudi občutek, kot da bi gledali YouTube. Celo Netflix je pred kratkim naznanil, da dojema TikTok kot svojega resnega tekmeca. In če to upoštevamo, je trenutni trend TikToka, da uporabnikom daje avtentično, v nasprotju z Netflixom nezaigrano videovsebino, ki v ospredje postavlja ljudi in njihove prigode oziroma situacije, s katerimi se lahko uporabniki poistovetijo,« pravi Nino Bavčar. Hkrati poudari, da je pomembno, da znamke ne vidijo TikToka zgolj kot platformo, kjer lahko postavljajo izzive za svoje oboževalce. Ti časi so po njegovih besedah že mimo. »Zdaj je pomembno, da znamke pripovedujejo zgodbe in izpostavljajo svojo človeško plat. Še vedno pa čakamo, da pride oglaševanje v Slovenijo, kar bo po vsej verjetnosti strategijo nastopa na TikToku spet obrnilo za 180 stopinj,« še doda.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji