Tina Dobovšek: »Združila sva največja imena iz sveta Instagrama v Sloveniji«
Tina Dobovšek, ki je uporabnikom Instagrama znana predvsem po vodenju profila InstaCoach, je septembra v sodelovanju s fotografom Nikolo Janušičem predstavila paket presetov Influencer Pack, v katerem sta se povezala z največjimi slovenskimi vplivneži.
Tina Guček
Preseti so zbirka prednastavitev, ki jih z enim klikom nanesemo na fotografijo. Gre za vnaprej določene barve, kontrast, osvetlitev in druge lastnosti, shranjene v eno nastavitev, imenovano preset. Laično bi lahko za lažje razumevanje besedo preset enačili tudi s filtrom, kot pravi Tina Dobovšek, pa je glavna prednost uporabe presetov velik prihranek časa in denarja, saj lahko z enim klikom fotografije uredimo kjer koli in kadar koli.
Tina Dobovšek in Nikola Janušič sta pred časom že predstavila paket presetov Zodiac Pack, ki sta ga zdaj nadgradila z Influencer Packom. »Želela sva ponuditi nekaj novega, svežega in se priključiti najnovejšim trendom na tem področju. Porodila se nama je ideja združitve največjih imen iz sveta Instagrama v Sloveniji. In ne glede na to, kako nemogoča se je sprva zdela, je postala realnost. V projekt sva vložila ogromno truda, energije in časa, ampak ob danem rezultatu je bila vredna vsaka minuta,« pravi. K sodelovanju sta povabila osebe, ki jih rada spremljata, cenita njihov trud, čas in delo, ki ga vsakodnevno vlagajo že leta. Želela sta jih na svoj način podpreti oz. nagraditi, zato sta po vsakem od njih tudi poimenovala enega od presetov.
Primer fotografij pred in po uporabo presetov
Odziv je bil odličen
Že sam proces ustvarjanja presetov sta delila na profilu InstaCoach, kjer je bila to do zdaj najbolj gledana vsebina. Influencer Pack so javnosti prvič predstavili na dogodku 11. septembra 2021, naslednji dan pa so ga tudi uradno lansirali na spletni strani.
»Dogodek je potekal v središču Ljubljane, kjer smo v družbi poslovnih partnerjev, vplivnežev in prijateljev, poleg izida novih presetov, hkrati nazdravili tudi na moj rojstni dan. Hvaležna sem, da so naju pri tem podprla podjetja, ki so verjela v najino zgodbo – med njimi so bili Athlete's Foot, Indy & Pippa, Jeruzalem Ormož, Sanjski šopek, Z letalom na poti, Sweetina in drugi. Po mojem mnenju na slovenskem trgu vsekakor manjka podobnih dogodkov – ne samo, da lahko s tem podjetja ogromno naredijo za prepoznavnost svoje znamke, tudi odnosi so ena od stvari, ki jim pripisujem velik pomen. V času, ko velika večina komunikacije poteka preko spleta, e-pošte in zasebnih sporočil, sama prisegam na oseben odnos. Marsikatero podjetje bi lahko s tem pridobilo veliko več,« je prepričana Tina Dobovšek.
Tudi s pomočjo dogodka jim je uspelo ustvariti velik »bum« in že v prvi uri so zaprli kodo s popustom za prve kupce. V tednih po dogodku se je predstavitev pospešeno odvijala tudi na spletu, prodaja pa je vztrajno rasla. »Hvaležna sva za vsak nakup, saj nama to potrjuje, da sva na pravi poti, da se ljudem zdi izdelek zanimiv in uporaben, hkrati pa nama s tem omogočajo, da lahko še naprej ustvarjava,« sklene sogovornica.