Tomaž Kavčič predstavlja blagovno znamko Zemono +: »Paneton me spominja na otroštvo«
Med gostinci, ki v novo leto vstopajo z novimi poslovnimi načrti, je tudi Tomaž Kavčič, ki na dvorcu Zemono vodi Gostilno pri Lojzetu.
Tina Guček
Zdaj je uresničil željo, ki je v njem tlela skoraj dvajset let, in predstavil svojo blagovno znamko Zemono + selekcija Tomaž Kavčič.
Koronakriza je kot vse gostince prizadela tudi njega, a poudarja, da obdobje, v katerem smo, ni nujno samo negativno. Njemu je »prineslo« tudi nekaj več prostega časa, da je uresničil svojo veliko željo, znotraj blagovne znamke pa je združil predvsem znanje štirih generacij. »Sem človek, ki ni vajen mirovati, predvsem pa pogrešam svoje goste in stik z njimi. Z izdelki, ki jih predstavljam, se jim bom lahko vsaj na nek način približal,« pravi Tomaž Kavčič.
Prva izdelka, ki ju je pripravil, sta tradicionalni paneton s kandiranimi olivami in brinjem ter popečeni hrustljavi paneton. Glede na sezono bo nabor izdelkov razširil z velikonočno pinco, keksi, krekerji, siri, namazi in paštetami, marmeladami, pršuti ... Mogoče bo kupiti tudi olje, ki ga v skupnem oljčniku pridelujeta Tomaž Kavčič in hrvaški pevec Petar Grašo, ter gin Monologue, ki je bil uvrščen med osem najboljših žganih pijač na svetu (mimogrede, kmalu bo naprodaj tudi kozarec za gin, ki ga je Kavčič oblikoval po lastnih zamislih). Kupcem bodo glede na sezono na voljo tudi cenjeni goriški radič ter črni in beli tartufi. »Kdor bo kupil več izdelkov, jih bo dobil povezane v culo. Cula v mojih očeh predstavlja Slovenijo. Ko so nekoč mladi odhajali od doma, so vse svoje imetje povezali v culo,« pove Kavčič in doda, da cule izdelujejo v Varstveno-delovnem centru v Vipavi, saj se rad povezuje z lokalnim okoljem in pomaga po svojih najboljših močeh.
Spletna trgovina bo v celoti zaživela šele januarja 2021, za prodajo panetona pa se je Kavčič dogovoril s svojim prijateljem Gašperjem Čarmanom – prodajal ga bo namreč preko njegove spletne trgovine eVino.
Logotip potrdil v trenutku
Za celostno podobo blagovne znamke Zemono +, vključno z embalažo, so poskrbeli v Klun komunikacijah. Kavčič pravi, da je nad sodelovanjem navdušen, saj so njegove želje poslušali in tudi uresničili. »V trenutku, ko so mi predstavili logotip, sem ga tudi potrdil. V njem se zrcalijo oboki dvorca Zemono, zraven pa je tudi srce, kar se mi zdi zelo pomembno, saj vse, kar delam, delam s srcem. Dodali so tudi plus, ki je del imena znamke, hkrati pa ga lahko razumemo tudi kot križ. V logotipu blagovne znamke sta tudi moje ime in letnica 1897, leto, v katerega segajo prvi dokumenti, ki pričajo o naši prodaji furmanom, ki so se na dvorišču ustavljali, da bi napojili živino,« pravi Kavčič.
Selekcija, v kateri bo le najboljše
V imenu blagovne znamke je tudi beseda selekcija, pod katero se bo sprva v največji meri podpisoval Tomaž Kavčič, kmalu pa se mu bodo pridružili še drugi, ki jim bodo na voljo njegove izkušnje. Zemono + bo garancija za najvišjo kakovost in čeprav mu veliko pomenijo lokalne sestavine, bo svoj izbor izdelkov razširil tudi zunaj Vipavske doline in Slovenije. Poleg Slovenije Kavčičevo kulinarično ustvarjanje zaznamuje zlasti severnoitalijanska kuhinja, pa tudi območje nekdanje Jugoslavije, zato bodo v »selekciji« oziroma »izbiri« izdelkov, ki bodo na voljo v njegovi spletni trgovini, tudi tisti iz Hrvaške, Srbije, Makedonije, Bosne, Italije in Avstrije. »Trenutno je zelo priljubljen izraz »kilometro zero«, ki pomeni, da naj bi hrana do našega krožnika »pripotovala« čim manjšo razdaljo. Sam bom raje zagovarjal izraz »kilometro vero« – torej, da bo kilometrov kdaj malo več, a bo hrana pristna in resnično okusna. Takšnega sadja in marmelad, kot jih dobim v Srbiji, pač ne morem dobiti nikjer drugje,« pravi Kavčič.
Priložnost za mlade
Zemono + pa ni le blagovna znamka, v kateri so izdelki, povezani s kulinariko, ampak je njen snovalec naredil še korak dlje. »Zemono + mi pomeni nekakšno navdušenje. Korak naprej od vsega, kar smo počeli doslej. Zato znamka ne bo zajemala le izdelkov, ampak gre tudi za platformo za mlade ustvarjalne kuharje, ki bodo lahko ustvarjali in našli svoje občinstvo. Gostinci smo od leta 1897, zakaj ne bi naše izkušnje koristile tudi drugim? V Gostilni pri Lojzetu pa imamo tudi enega najboljših slovenskih sommelierjev, Anžeja Kristana, ki bo v novi platformi tudi igral pomembno vlogo,« je še povedal Kavčič.
Prvi izdelek, ki so ga predstavili v okviru nove blagovne znamke, je paneton. »Na to sladico imam prav posebne spomine iz otroštva, moj paneton pa je nekaj posebnega. Čeprav so me sprva gledali malo postrani, sem bil prepričan v odločitev, da mu dodam kandirane olive in brinje, in rezultat je odličen,« je vesel Tomaž Kavčič.
Članek je objavljen v prilogi KuhaMMo po doMMače, ki jo boste naročniki skupaj z revijo Marketing magazin prejeli tudi v tiskani obliki, vsi ostali pa jo lahko dobite v PDF-različici.