bla
Aktualno

Ujeti v devetdesetih letih

Ikea v oglasu ob praznovanju 25-letnice svoje prisotnosti v Španiji združuje oglaševanje, fikcijo in resničnost.

Šest udeležencev oglaševalskega približka resničnostnemu šovu je dneve preživljalo v hiši, katere notranjost je zelo spominjala na prizorišča t. i. sitcomov (žanr situacijske komedije) iz devetdesetih let prejšnjega stoletja. Kot pravijo v Ikei, jih je v prvi vrsti zanimalo, kako se bodo predstavniki generacije, »navajene« na nove tehnologije in seveda na Ikeine izdelke, odzvali na življenje njihovih televizijskih junakov pred dobrimi 20 leti. Kot lahko vidite v spodnjem povzetku, imajo pri tem nemalo težav. Vse epizode so na povezavi.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji