OI tokio
Aktualno

V pričakovanju olimpijskih iger

BBC je pred letošnjimi olimpijskimi igrami v Tokiu predstavil oglas, s katerim promovirajo ta težko pričakovani športni dogodek. Ustvarila ga je njihova hišna agencija BBC Creative.

BBC Creative se je povezala s studiema Nexus Studios in Factory Fifteen in skupaj so ustvarili napovednik za olimpijske igre, ki so ga poimenovali »Gremo tja« (»Let’s Go There«). V minutnem oglasu so prikazali Tokio z vsemi značilnimi kotički mesta, hkrati pa so vanje vpletli podobe športnikov in nekaj presenečenj, ki jih bodo opazili samo gledalci z ostrim očesom. Na primer to, da so olimpijski piktogrami v uvodnem prizoru pravzaprav tisti iz iger v Tokiu leta 1964, kjer so bili piktogrami dejansko prvič uporabljeni. Oglas spremlja glasba, ki jo je ustvaril legendarni japonski skladatelj Kenji Kawai.

Ustvarjalci iz studia Factory Fifteen so ob predstavitvi oglasa (ki je nastajal na daljavo, saj zaradi pandemije niso mogli odpotovati v Tokio), povedali, da je bilo zanje to, da so lahko v japonsko kulturo implementirali največje svetovne športe in športnike, nekaj izjemnega.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji