V pričakovanju olimpijskih iger
BBC je pred letošnjimi olimpijskimi igrami v Tokiu predstavil oglas, s katerim promovirajo ta težko pričakovani športni dogodek. Ustvarila ga je njihova hišna agencija BBC Creative.
BBC Creative se je povezala s studiema Nexus Studios in Factory Fifteen in skupaj so ustvarili napovednik za olimpijske igre, ki so ga poimenovali »Gremo tja« (»Let’s Go There«). V minutnem oglasu so prikazali Tokio z vsemi značilnimi kotički mesta, hkrati pa so vanje vpletli podobe športnikov in nekaj presenečenj, ki jih bodo opazili samo gledalci z ostrim očesom. Na primer to, da so olimpijski piktogrami v uvodnem prizoru pravzaprav tisti iz iger v Tokiu leta 1964, kjer so bili piktogrami dejansko prvič uporabljeni. Oglas spremlja glasba, ki jo je ustvaril legendarni japonski skladatelj Kenji Kawai.
Ustvarjalci iz studia Factory Fifteen so ob predstavitvi oglasa (ki je nastajal na daljavo, saj zaradi pandemije niso mogli odpotovati v Tokio), povedali, da je bilo zanje to, da so lahko v japonsko kulturo implementirali največje svetovne športe in športnike, nekaj izjemnega.