V zaodrju oglaševalskih tekmovanj
Oglaševalsko tekmovanje Epica se v promocijski akciji norčuje iz »kuhinje« pri žiriranju.
Organizatorji oglaševalskega tekmovanja Epica so do 8. oktobra 2021 odprli sistem za prijave in predstavili promocijsko akcijo, ki se osredotoča na nepristranskost žirije. Nizozemska agencija Cloudfacotry je v oglaševalski akciji izpostavila dejstvo, da agencije – za razliko od drugih oglaševalskih tekmovanj – članov žirije Epice ne morejo obtoževati pristranskosti. Kot lahko vidite v videooglasih, so pogovori bizarni in nič manj zabavni. Skratka, vedno je kriv nekdo drug.
V žirijah Epice namreč ni kreativcev, članov agencij ali agencijskih mrež, temveč so to novinarji marketinških publikacij, med katerimi je sicer tudi Marketing magazin. Prijavitelji tako lahko stavijo le na kakovost del.
Epica ima prijave odprte do 8. oktobra 2021.