bla
Aktualno

V zaodrju oglaševalskih tekmovanj

Oglaševalsko tekmovanje Epica se v promocijski akciji norčuje iz »kuhinje« pri žiriranju.

Organizatorji oglaševalskega tekmovanja Epica so do 8. oktobra 2021 odprli sistem za prijave in predstavili promocijsko akcijo, ki se osredotoča na nepristranskost žirije. Nizozemska agencija Cloudfacotry je v oglaševalski akciji izpostavila dejstvo, da agencije – za razliko od drugih oglaševalskih tekmovanj – članov žirije Epice ne morejo obtoževati pristranskosti. Kot lahko vidite v videooglasih, so pogovori bizarni in nič manj zabavni. Skratka, vedno je kriv nekdo drug.

V žirijah Epice namreč ni kreativcev, članov agencij ali agencijskih mrež, temveč so to novinarji marketinških publikacij, med katerimi je sicer tudi Marketing magazin. Prijavitelji tako lahko stavijo le na kakovost del.

Epica ima prijave odprte do 8. oktobra 2021.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji