Vplivnice kot najboljše ambasadorke
Deichmann je k sodelovanju predstavitve jesensko-zimske kolekcije znova povabil slovenske vplivnice, za katere pravijo, da prikažejo izbrane modele kot nekaj vsakdanjega, dosegljivega, ugodnega, predvsem pa v koraku s časom.
»Ker vas želijo pri Deichmannu vsakič znova zavrteti v nekoliko drugačnem ritmu, so tokrat k sodelovanju predstavitve jesensko-zimske kolekcije povabili medije, tiste nepogrešljive kose, ustvarjene za raziskovanje in uživanje življenja pod sloganom »Viva la Deichmann«, pa so upodobile vplivnice Lili Čadež, Nika Krmec, Zala Zagoričnik, Katarina Mljač in Zala Iskra Strnad,« pravijo, v agenciji Povem.
Dodajajo, da se zavedajo, da novi časi zahtevajo nove pristope, ki nam omogočajo sprostiti našo ustvarjalno žilico: »Naročnik Deichmann nam dovoljuje, da raziskujemo nove pristope pri snovanju predstavitev njihovih kolekcij za pomlad/poletje ali jesen/zimo in ponosni smo, da že tretjič zapovrstjo navdušujemo naše ciljno občinstvo.« S prvo modno revijo na TikToku, ki so jo zasnovali z vplivnico Laro Begič, so tlakovali pot in jo letos nadgradili v podobi Lili Čadež, ki je iz svoje kreativnosti črpala navdih za dve predstavitvi letošnjega leta. »V sodelovanju z različnimi obrazi iz sveta mode in širše smo prepletli vsakdanje zgodbe in jih postavili v ospredje. Prednost smo dali našim vplivnicam, ki znajo najbolje prevetriti prodajne police, pogledati, kaj je v trendu, nosljivo in kaj obožujejo tudi mlajše generacije. Radi sodelujemo z njimi, ker ravno one prikažejo izbrane modele kot nekaj vsakdanjega, dosegljivega, ugodnega, predvsem pa v koraku s časom,« so še povedali.