udo 2
Aktualno

Vsi so na družbenih omrežjih. Kaj pa zdaj?

Marketing magazin predstavlja novo generacijo predavanj v okviru Akademije UDO/SMM. Prijavljeni prejmejo celostno, teoretično, predvsem pa praktično znanje o upravljanju družbenih omrežij za podjetja.

V novi »sezoni« so vsebine še bolj prilagojene značilnostim slovenskega trga, program pa je temu primerno posodobljen.

Na eni strani digitalnim medijem in družbenim omrežjem – tudi zaradi pandemije – namenjamo vedno več prostega časa, po drugi strani pa želijo biti tudi podjetja in blagovne znamke tam, kjer so njihovi potrošniki. Vlagati v oglaševanje je nekaj, zgraditi skupnost na družbenih omrežjih pa nekaj popolnoma drugega. Upravljavec družbenih omrežij v zadnjem času velja ne le za enega od najbolj iskanih poklicev, temveč postaja celo eden od pomembnejših v marketingu. Upravljanje družbenih omrežij tako ni nekaj »za zraven«, kar bi morda počel pripravnik ali študent, ampak gre za odgovorno funkcijo s potrebnim znanjem. Marketing magazin je zato zasnoval Akademijo UDO/SMM (upravljavec družbenih omrežij/social media manager).

42 ur, 12 predavateljev, 4 moduli in veliko znanja!

Predvsem praktično naravnan program je prvenstveno namenjen podjetjem oziroma poslovanju, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja preprosto umestimo v celovito marketinško-prodajno strategijo in splošno delovanje podjetja. Tudi zato na njem predavajo najboljši na svojem področju. Lucija Lepšina, ki predava tekstopisje, je na festivalu Cannes Lions, svetovnem prvenstvu v oglaševanju, postala ena od najboljših mladih kreativk na svetu, Milena Jakovljević, ki predava o družbenem omrežju Facebook, pa je bila s svojo agencijo DROM na festivalu WEBSI že tretjič nagrajena za digitalno agencijo leta.

Široka, a hkrati specifična znanja

V zadnjem letu in pol se je programa udeležilo preko 110 udeležencev, ki so bili navdušeni nad izvedbo akademije. »Akademija UDO/SMM mi je prinesla tako vpogled v širino marketinga kot tudi zelo specifična znanja za posamezna družbena omrežja. Ker je program usmerjen v prakso, sem s pomočjo mnenj predavateljev, mentorstva, delavnic in pridobljenega znanja že med izobraževanjem uporabljala nasvete in nove aktivnosti pri svojem delu,« je po zaključku povedala ena od udeleženk preteklih generacij akademije.

Naslednja izvedba  Akademije UDO se začne 12. oktobra 2021, prijave pa že potekajo. Več informacij na https://www.udo.si

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji