lions
Aktualno

Znana je žirija letošnjih kanskih levov

Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so objavili imena žirantov, ki bodo letos presojala o najboljših delih. Med njimi bo kar 51 odstotkov žensk, kar je 3 odstotke več kot leta 2019.

Vse večja zastopanost blagovnih znamk v žirijah

Člani kanske žirije prihajajo z vsega sveta, v njej pa bodo vodilni nadarjeni posamezniki iz različnih panog. Letošnja žirija ima najvišjo zastopanost svetovnih blagovnih znamk, med katerimi so Nike Inc, Levi Strauss & Co, IKEA, Mars Incorporated, Mondelez, Uber, KFC in druge. Med zastopanimi platformami in podjetji za zabavo so med drugim Twitter, Facebook, Netflix, YouTube, Disney +, Spotify, Google in Universal Music Group, globalne mreže pa zastopajo žiranti iz McCanna, Ogilvyja, Publicisa, BBDO, VMLY & R in Dentsuja, ki se jim pridružujejo specializirane in neodvisne agencije, kot so Quiet Storm, Above & Beyond, Stink Studios, Futerra in Tech and Soul.

Simon Cook, generalni direktor festivala Cannes Lions, je ob razglasitvi žirije povedal, da ga veseli, da je ta vsako leto bolj raznolika, s čimer se držijo svoje zaveze, da bodo o prijavljenih delih presojali največji strokovnjaki iz različnih panog. Letošnja žirija bo imela še več dela kot predhodnje, saj bo presojala o delih, ki so nastajala v zadnjih dveh letih, kar se doslej še ni zgodilo.

Naj ob tem dodamo, da uravnoteženost žirij po spolu letos upoštevajo tudi na festivalu kreativnosti Zlati boben, kjer bodo ženske zastopane v petdesetih odstotkih, kar pomeni, da kanski levi »vodijo« za en odstotek.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji