Znana je žirija letošnjih kanskih levov
Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so objavili imena žirantov, ki bodo letos presojala o najboljših delih. Med njimi bo kar 51 odstotkov žensk, kar je 3 odstotke več kot leta 2019.
Vse večja zastopanost blagovnih znamk v žirijah
Člani kanske žirije prihajajo z vsega sveta, v njej pa bodo vodilni nadarjeni posamezniki iz različnih panog. Letošnja žirija ima najvišjo zastopanost svetovnih blagovnih znamk, med katerimi so Nike Inc, Levi Strauss & Co, IKEA, Mars Incorporated, Mondelez, Uber, KFC in druge. Med zastopanimi platformami in podjetji za zabavo so med drugim Twitter, Facebook, Netflix, YouTube, Disney +, Spotify, Google in Universal Music Group, globalne mreže pa zastopajo žiranti iz McCanna, Ogilvyja, Publicisa, BBDO, VMLY & R in Dentsuja, ki se jim pridružujejo specializirane in neodvisne agencije, kot so Quiet Storm, Above & Beyond, Stink Studios, Futerra in Tech and Soul.
Simon Cook, generalni direktor festivala Cannes Lions, je ob razglasitvi žirije povedal, da ga veseli, da je ta vsako leto bolj raznolika, s čimer se držijo svoje zaveze, da bodo o prijavljenih delih presojali največji strokovnjaki iz različnih panog. Letošnja žirija bo imela še več dela kot predhodnje, saj bo presojala o delih, ki so nastajala v zadnjih dveh letih, kar se doslej še ni zgodilo.
Naj ob tem dodamo, da uravnoteženost žirij po spolu letos upoštevajo tudi na festivalu kreativnosti Zlati boben, kjer bodo ženske zastopane v petdesetih odstotkih, kar pomeni, da kanski levi »vodijo« za en odstotek.