smk finale
Aktualno

Znani so finalisti za nagrado marketinška odličnost leta

Znanih je 13 finalistov, ki se bodo v štirih kategorijah potegovali za letošnje nagrade marketinška odličnost leta.

V kategoriji Odličen korak pred drugimi se bodo za nagrado potegovali Elan z zložljivimi smučmi »Elan Voyager«, Atlantic Droga Kolinska – Argeta s projektom »Posoška postrv« in Atlantic Droga Kolinska – Argeta Exclusive s projektom »Zvočno okušanje«. V kategoriji Transformacija so finalisti Telekom Slovenije (Odličnost uporabniške izkušnje), Hisense Gorenje Europe (Transformacija poslovanja, lastni E-commerce) in Mercator (M soseska). Trije finalisti v kategoriji Odličnost marketinške strategije so NLB (Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke), Atlantic Droga Kolinska (Nova strategija blagovne znamke Donat) in Atlantic Droga Kolinska – Argeta (Večanje »deleža kruha«). Zadnja je kategorija Odličnost odgovornega delovanja in marketinška odličnost v izrednih razmerah, v kateri so finalisti Atlantic Droga Kolinska – Argeta (»Podpiramo lokalno – Posoška postrv«), NLB (»#OkvirPomoči«, 1. sezona), Atlantic Droga Kolinska (»Argeta Exclusive – #podpiramo lokalno) in Tuš (»Ana Roš & Tuš).

Društvo za marketing Slovenije z nagrado marketinška odličnost leta nagrajuje prebojne projekte, s katerimi podjetja oz. organizacije postavljajo nove standarde v marketinški stroki in dokazujejo vrednost marketinga na vseh ravneh poslovanja. »Z nagrado poudarjamo vlogo marketinga v organizacijah in jo izboljšujemo, predvsem v odnosih, ki ga imata do marketinga stroka in celotno poslovno okolje. Z nagrado nagrajujemo celovit marketinški pristop, ki ga ekipe predstavijo v prijavnicah. Ocenjujemo učinkovitost, razumevanje in diagnostiko problema, inovativnost rešitve in postavljene cilje. Ter najpomembnejše: odgovore nanje, ki se kažejo v doseženih rezultatih,« pravi Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije in predsednica komisije za nagrade marketinška odličnost.

Zmagovalce bo Društvo za marketing Slovenije razglasilo na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu 4. oktobra 2021.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji