bla
Aktualno

Znova več povpraševanj po storitvah turističnih agencij

V zadnjih tednih iz SES-ovih nakupovalnih središč po Sloveniji poročajo o povečanem povpraševanju po storitvah turističnih agencij.

Po pričakovanjih smo Slovenci po dolgih mesecih zaprtja in potovalnih omejitev željni potovanj. O tem priča tudi velik porast povpraševanj v zadnjih tednih, ki jih prejemajo turistične agencije v štirih SES-ovih nakupovalnih središčih po Sloveniji (ALEJA Ljubljana Šiška, Citypark Ljubljana, Europark Maribor in Citycenter Celje), kjer imata svoje sedeže tudi agenciji Sonček in Relax. Turistične agencije lahko namreč po večmesečnem zaprtju ponovno poslujejo v polnem obsegu in strankam uredijo vse potrebno za prijetne in varne počitnice. V tem pogledu turistične agencije izpostavljajo tudi kot pomembne informacijske točke.

 »Dejstvo je, da so poslovalnice v nakupovalnih središčih v teh časih tudi zelo priročne informacijske točke za številna vprašanja glede prehodov meja, dokumentacije, turističnih bonov in ostalih aktualnih zadev,« pravi Nataša Jeza Kotnik, vodja marketinga v turistični agenciji Sonček, ki ima svoje poslovalnice v ALEJI Ljubljana Šiška, Cityparku Ljubljana, Europarku Maribor in Citycentru Celje. Tudi Daniel Selinšek, direktor poslovnih enot v agenciji Relax Turizem, ki ima svojo poslovalnico tudi v nakupovalnih središčih Europark Maribor in Citycenter Celje, poudarja, da se je v zadnjih tednih tako število povpraševanj kot rezervacij močno povečalo. »V zadnjih 14 dnevih beležimo zelo veliko novih povpraševanj in rezervacij, predvsem je ogromno »last minute« rezervacij. Ljudje so sicer še vedno previdni, vendar pa si jih veliko po tem dolgem obdobju doma resnično želi na pot,« pojasnjuje Selinšek.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji