11DIGGIT: prijave odprte, predstavljene nove kategorije
Konferenco o trendih prihodnosti DIGGIT, ki bo 9. maja v Ljubljani, bo tudi letos pospremilo tekmovanje, ki bo nagradilo najboljša digitalna dela. Prijave nanj so že odprte, organizator pa predstavlja nove kategorije.
Kaja Kovič
Marketing magazin, ki je organizator konference in tekmovanja DIGGIT, vabi slovenske agencije in podjetja, naj prijavijo svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja. Sem sodijo najrazličnejša digitalna dela, od oglasov, mobilnih aplikacij, profilov in strani na družbenih omrežjih do digitalnih oglaševalskih kampanj in strategij.
Osvežene, razširjene in nove tekmovalne kategorije
Agencije in podjetja lahko svoja dela prijavijo do 29. marca 2024 preko spletne prijavnice v eno ali več od 19-ih kategorij zlatih nagrad DIGGIT. Žirija bo od vseh prijavljenih del izbrala tudi šest tistih, ki bodo prejela velike nagrade DIGGIT.
Pri zlatih nagradah je kar nekaj novosti. Kategorija trgovina je spremenjena v fizično trgovino in slavi digitalne projekte trgovskih podjetij, katerih prodaja temelji na fizičnih trgovinah. Po novem sta kategoriji oblikovanje in uporabniška izkušnja (UX) združeni v eno; sem sodijo spletna in mobilna mesta, mobilne aplikacije, digitalne publikacije, digitalni uporabniški vmesniki, e-novičniki in podobno, katerih oblikovanje vodi do izjemne uporabniške izkušnje v izbranem digitalnem okolju. Kategorija growth performance se po novem imenuje ravnovesje znamčenja in učinkovitosti in poudarja pomen dobrih komunikacijskih praks, ki združujejo pravo razmerje znamčenja in učinkovitostnega marketinga ter zato dosegajo odlične rezultate.
Poleg tega sta uvedeni dve popolnoma novi kategoriji. V kategorijo trajnostni razvoj lahko prijavite komunikacijske rešitve, ki so zamišljene in izdelane v skladu z idejo o trajnostnem razvoju, kategorija umetna inteligenca pa slavi napredno uporabo umetne inteligence pri snovanju in realizaiciji komunikacijskih projektov.
Med velikimi nagradami je osvežena in razširjena kategorija strani in profili na družbenih medijih, ki se je prej imenovala družbeni mediji in slavi kampanje, komunikacijske strategije ali profil oz. stran na družbenih omrežjih, ki najbolje združuje in demonstrira učinkovit strateški pristop, kreativnost in inovativnost pri izvedbi in/ali komunikaciji ter uporabniški izkušnji in to dokazuje z odličnimi rezultati. Kategorije influencerji pa ni več, saj so vplivneži postali že skoraj nujni sestavni del vsake dobre kampanje.
So oglaševalci pozabili na primarno nalogo?
Manca Krnel, predsednica žirije 11DIGGIT in kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji , je prenovljeni tekmovalni program pospremila z besedami: »Zadnje leto je v svetu komunikacije minilo v znamenju umetne inteligence. Preizkušali smo njene in svoje limite razumevanja rabe tega orodja. Pri tem smo večkrat utonili v golo fascinacijo nad zmogljivostmi umetne inteligence in pozabili na našo nalogo. Naša naloga še vedno ostaja ustvarjanje privlačne, zasvojljive vsebine, vsebine, ki ustvarja željo in nas, če je izkušnja res močna, tudi definira. Takšne vsebine še vedno manjka in ta se v poplavi generičnih približkov zdaj išče bolj kot kdaj koli prej. Zato bomo letos iskali predvsem projekte, kampanje ali samo komunikacijske ideje, ki nosijo moč narativa, konzumenta ne smetijo, ampak ga bogatijo.«
Zagotovite si kotizacijo za 11DIGGIT po »early bird« ceni do 8. marca 2024 in prejmite gratis vstopnico za koncert Big Foot Mama, ki bo 23. marca 2024 v ljubljanski Cvetličarni. Število vstopnic je omejeno.