75 odstotkov trgovcev bo v dveh letih sprejemalo plačila v kriptovalutah
Potrošniki bodo v prihodnjih dveh letih vse več nakupov opravljali s kriptovalutami. Kar 75 odstotkov trgovcev na drobno, od Starbucksa do Lamborghinija, bo namreč do leta 2024 uvedlo to možnost.
Kaja Kovič
Aktualna Deloittova raziskava z naslovom »Trgovci se pripravljajo na kripto« kaže, da se skoraj 75 odstotkov trgovcev na drobno pripravlja na možnosti plačila s kriptovalutami ali stabilnimi kovanci. Medtem ko je vrednost valute, kot je bitcoin, zelo volatilna, je stabilni kovanec vrsta kriptovalute, katerega vrednost ne niha močno, saj je vezan na valute, kot je ameriški dolar, ali blago, kot je zlato.
Kaj bodo potrošniki plačevali s kriptovalutami?
Čeprav se zdi, da je plačevanje v kriptovalutah precej sveža stvar in da danes težko najdemo poslovalnice, v katerih kupci opravljajo nakupe v kriptovaluti, se 83 odstotkov trgovcev zaveda, da se bo zanimanje za digitalne valute v naslednjem letu močno povečalo. Prav zaradi tega se jih je nekaj več kot polovica odločila, da bo začela vlagati v posodabljanje lastnih plačilnih sistemov. Prav toliko jih namreč meni, da bo ta korak izboljšal uporabniško izkušnjo in povečal njihovo bazo strank.
Svetovalna družba Deloitte je v raziskavo vključila 2000 vodilnih delavcev iz maloprodajne industrije, ki se ukvarjajo s kozmetiko, elektroniko, modo, transportom, hrano in pijačo. To za potrošnike pomeni, da bodo kmalu lahko kupovali lepotilne izdelke, naprave, oblačila, pijačo, prevoze in drugo s kriptovalutami.
»Predvidevamo, da bodo nadaljnje regulacije in partnerstva z uveljavljenimi institucijami pripomogli k zagotavljanju prednosti digitalnih valut (npr. udobje in podpora) in gradili še večje zaupanje,« so v Deloittu zaključili poročilo.