Cannes Lions: Bo virtualni svet upravičil doživetja v resničnem svetu?
Na terasi Havas Cafe v Cannesu se je odvilo snemanje podkasta v živo, v katerem so razpravljali, ali nas bo virtualni svet prihodnosti zadovoljil in osrečeval tako, kot smo vajeni v resničnem svetu.
Kaja Kovič
Olivier Robert-Murphy, izvršni podpredsednik za blagovne znamke v skupini Universal Music, in Jean-François Pathy, direktor marketinga FIFA, sta sicer velika zagovornika prihodnosti, tehnologije in vseh pripomočkov, ki nam lajšajo življenje, a kljub temu ne verjameta v njihovo zmožnost, da bi nas popolnoma osvojili. »Metavesolje, virtualna resničnost in splet 3.0 so koncepti, o katerih smo poslušali prav na vseh predavanjih letošnjega festivala kreativnosti v Cannesu, zato vem, da zagotovo predstavljajo prihodnost in zato je prav, da jih čim prej osvojimo,« je poudaril Pathy. »Žal pa izkušenj in čustev, ki jih ljudje doživljajo na stadionu, ni moč zamenjati z igranjem nogometne igrice. To vem zelo dobro, saj sem na FIFI zaposlen že mnogo let.«
Olivier Robert-Murphy se je strinjal z njim, saj je v času pandemije z budnim očesom spremljal vse virtualne koncerte glasbenikov, s katerimi ima Univesrsal podpisane pogodbe. »Ti dogodki so mi polepšali zadnji dve leti, a šele zdaj se zavedam, kako obožujem koncerte v živo. Verjamem pa, da imamo še veliko manevrskega prostora, da izboljšamo uporabniško izkušnjo virtualnega življenja.«
Vse pogostejše novice o vstopu mode v metavesolje ju sicer navdajajo z malce tekmovalnega duha, a vseeno trdita, da imata športna in glasbena industrija še večje možnosti za uspeh v vzporednem virtualnem svetu, zato sta poslušalcem obljubila še veliko novosti, v katerih bodo lahko uživali. Tako v živo kot tudi na spletu.