havas
Diggit

Cannes Lions: Bo virtualni svet upravičil doživetja v resničnem svetu?

Na terasi Havas Cafe v Cannesu se je odvilo snemanje podkasta v živo, v katerem so razpravljali, ali nas bo virtualni svet prihodnosti zadovoljil in osrečeval tako, kot smo vajeni v resničnem svetu.

Olivier Robert-Murphy, izvršni podpredsednik za blagovne znamke v skupini Universal Music, in Jean-François Pathy, direktor marketinga FIFA, sta sicer velika zagovornika prihodnosti, tehnologije in vseh pripomočkov, ki nam lajšajo življenje, a kljub temu ne verjameta v njihovo zmožnost, da bi nas popolnoma osvojili. »Metavesolje, virtualna resničnost in splet 3.0 so koncepti, o katerih smo poslušali prav na vseh predavanjih letošnjega festivala kreativnosti v Cannesu, zato vem, da zagotovo predstavljajo prihodnost in zato je prav, da jih čim prej osvojimo,« je poudaril Pathy. »Žal pa izkušenj in čustev, ki jih ljudje doživljajo na stadionu, ni moč zamenjati z igranjem nogometne igrice. To vem zelo dobro, saj sem na FIFI zaposlen že mnogo let.«

Olivier Robert-Murphy  se je strinjal z njim, saj je v času pandemije z budnim očesom spremljal vse virtualne koncerte glasbenikov, s katerimi ima Univesrsal podpisane pogodbe. »Ti dogodki so mi polepšali zadnji dve leti, a šele zdaj se zavedam, kako obožujem koncerte v živo. Verjamem pa, da imamo še veliko manevrskega prostora, da izboljšamo uporabniško izkušnjo virtualnega življenja.«

Vse pogostejše novice o vstopu mode v metavesolje ju sicer navdajajo z malce tekmovalnega duha, a vseeno trdita, da imata športna in glasbena industrija še večje možnosti za uspeh v vzporednem virtualnem svetu, zato sta poslušalcem obljubila še veliko novosti, v katerih bodo lahko uživali. Tako v živo kot tudi na spletu.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji