moskva
Diggit

Hekerji povzročili ogromen prometni zastoj v Moskvi

Hekerji so preko aplikacije za naročanje prevozov naročili skoraj sto taksijev na isti naslov in na eni od bolj prometnih cest v središču Moskve povzročili ogromen prometni zastoj. Napad povezujejo s kibernetsko vojno proti Rusiji.

Moskva je znana po svojem gostem prometu, lani je bila uvrščena na drugo mesto najbolj obremenjenih mest na svetu, a incident, ki se je zgodil prejšnji teden v središču mesta, ni povezan s tipičnimi prometnimi vzorci glavnega mesta.

Tiskovna predstavnica tehnološko-transportnega podjetja Yandex.Taxi Polina Pestova je ob tem izjavila: »Yandex.Taxi je bil prvega septembra žrtev hekerjev. Doživeli smo poskus napada, v katerem je več deset voznikov prejelo množična naročila v Kutuzov Prospect, zato da bi hekerji ustvarili prometni zastonj v središču mesta.« Pestova je dodala, da je zastoj trajal manj kot eno uro in da so zdaj dodatni izboljšali svoj algoritem za odkrivanje in preprečevanje takšnih napadov.

Kriva je vojna

Storitev za naročanje prevozov je v lasti ruskega internetnega velikana Yandex, zato napad povezujejo z uporom proti vojni, ki jo Rusija bije proti Ukrajini. To dejstvo podpihuje tudi dejstvo, da je hekerska in aktivistična skupina Anonymous na Twitterju prevzela odgovornost za zastoj. Sodelovali naj bi z IT Army of Ukraine, na novo oblikovano skupino hekerskih aktivistov, ki jo je ukrajinski podpredsednik vlade Mykhailo Fedorov vzpostavil, ko je Rusija prvič napadla Ukrajino.

Anonymous je sicer že na začetku pomladi napovedal kibernetsko vojno Rusiji in od takrat so izvedli že več napadov, objavili množico pomembnih podatkov, vdrli v elektronskih pošte politikov in podjetnikov, razkrili več nezakonitih posnetkov in podobno.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji