Kaj lahko marketinški strokovnjaki pričakujejo od UI na Googlu?
Kaj bo za marketing pomenila integracija orodja Gemini AI v Google Ads?
Google je ta teden začel z uvajanjem napovedane pogovorne izkušnje, ki jo poganja njihov model Gemini AI v Google Ads. V zgodnjih testih orodja so oglaševalci ustvarili kampanje višje kakovosti z manj truda, kar je povečalo ocene Ad Strength, ki meri relevantnost, kakovost in raznolikost besedila oglasov.
Bolj relevantna vsebina z manj dela
Pogovorna izkušnja omogoča oglaševalcem ustvarjanje veliko bolj relevantne oglasne vsebine, vključno s kreativnim gradivom in ključnimi besedami, ki jih Google najde na spletni strani. Beta različica Gemini AI je za zdaj v celoti na voljo le oglaševalcem v ZDA in Veliki Britaniji, globalni zagon pa naj bi se začel v naslednjih tednih.
Za manjše oglaševalce, ki uporabljajo to inovativno pogovorno izkušnjo v Google Ads, se je izkušnja oziroma ocena kampanj izboljšala za 42 odstotkov glede na njihove ocene Ad Strength.
Vpliv generativne umetne inteligence na Google in oglaševalski trg naj bi bil po mnenju Googla zelo pomemben. Prinesla naj bi več kot 40 milijard dolarjev letnega prihodka od oglaševanja na svetovni ravni. Pri tem so dodali, da pričakujejo največji (pozitivni) vpliv na zdravstvo, elektronsko poslovanje in B2B-sektor.